برخي خبرها مي‌گويد سفير دولت در لندن شخصا سري هم به ساختمان بي بي سي زده است؛ اگر امروز بي بي سي جسارت مداخله در انتخابات را به خود مي دهد، حاصل آن است كه پيش تر برخي ديوارها فرو ريخته است.ژ

گروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.

******
7:13
کدام مجلس کشور را به مسیر بدبختی خواهد برد؟

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیدکتر رضا سراج تحلیل‌گر مسائل راهبردی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

* تکنوکرات های لیبرال دقیقا مصداق بارز مرعوب بودن در برابر غرب و آمریکا و همچنین حاکمیت اشرافی گری می باشند. این جریان در دو سال گذشته علاوه بر ریل گذاری و تصمیم سازی برای دولت به اصطلاح تدبیر و امید، تبدیل به بخشی از حلقه تصمیم گیر برای دولت یازدهم شده است. تکنوکرات های لیبرال با اعتقاد به کدخداپذیری، خواستار تغییر هویت حقیقی نظام ج. ا. ا بوده و نفی خطوط اصلی هندسه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارند. این جریان خواستار بازگرداندن کشور به دامان آمریکا است.

*
بدیهی است نفوذ و حاکمیت این جریان در مجلس دهم، کشور را در مسیر بدبختی قرار خواهد داد. کما اینکه این جریان در دو سال گذشته منشاء خسارت های جبران ناپذیری شده است که تحمیل رکود عمیق به کشور، کوچک ساختن سفره معیشت مردم و کند نمودن شتاب علمی کشور از آثار ریل گذاری و تصمیم سازی آنان می باشد.
گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیباهنر گفت: اصلا‌ح‌طلبان در تهران 5 یا 6 نفر بیشتر کاندیدهای دانه درشت ندارند و از این طرف و یا آن طرف قرض می‌گیرند، آقای مطهری هم یک لیستی را به عنوان صدای ملت ارائه کرده است ولی در این دوره قطعی بود که آقای مطهری جایی در لیست اصولگرایان نخواهد داشت، عده‌ای از لیست 30 نفره اصولگرایان باز مانده‌اند و ما بیشتر از این افراد گلایه داریم که شاید بخواهند لیست‌های موازی ارائه دهند اما از همه آنها خواهش می‌کنیم که برای حفظ وحدت اصولگرایی استعفا دهند و لیست موازی با لیست اصولگرایان منتشر نکنند.
گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیمحمدحسین صفارهرندی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی و مردمی شهر آبیک در مسجد ولی‌ عصر (عج) این شهر اظهار کرد: اگر بخواهیم حق مجلس را ادعا کنیم و مجلسی در خور نظام باشد، طبیعتا باید شأن مجلس و نظام اسلامی را بشناسیم.
وی افزود: باور کنید که در حکومت‌ و نظام اسلامی می‌خواهد نفوذ شود که جاهایی هم نفوذ شده است و می‌طلبد مردم به دل‌سپردگان نظام رأی بدهند.

10:24
گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیآخرین اخبار انتخابات از زبان رئیس ستاد انتخابات کشور

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور طی سخنانی درباره آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تبلیغات 6 هزار و 229 نفر  نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از 8 صبح امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

10:33
دريغ‌ از يك اقتصاددان در ليست 30 نفره اصلاح‌طلبان!

اصلاح‌طلبان در تلاش براي ورود به مجلس دهم به دنبال چه هستند؟! آنها در فهرست سي نفره خود براي تهران كه مورد حمايت كامل بي‌بي‌سي و برخي ديگر از معاندان نظام جمهوري اسلامي در خارج كشور نيز قرار گرفته است، حتي يك اقتصاددان معرفي نكرده‌اند! اين در حالي است كه اصلاح‌طلبان فارغ از شعارهاي پوپوليستي اقتصادي براي ايجاد رفاه و اشتغال و عبور از ركود و تورم و گشايش در معيشت مردم نيستند.

10:37
هشدار احمد توکلی: خطر از بین رفتن استقلال کشور

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیاحمد توکلی در کانال تلگرامی‌اش با هشدار نسبت به از بین رفتن استقلال کشور نوشت:

باید نگران شکل گیری جریانی بود که قانون را به خدمت از بین بردن ضعفا و مستضعفین می‌برد. جریانی که با ترویج لیبرالیسم اقتصادی پروژه نفوذ فرهنگ غرب را تکمیل کند.

متأسفانه این دولت، به توصيه‌هاي خيرخواهانه درباره اتخاذ تئوري و استراتژي اقتصادي عدالت‌محور بي‌اعتنايي كرد و به كام تئوري غالب روز يعني ليبرال سرمايه‌داري و الگوهاي بانك جهاني و صندوق بين‌المللي پول فرو افتد. خطر اين روحيه و رويكرد به اندازه خطر از بين رفتن استقلال كشور است.

10:57
خبرها حکایت از بازدید شخصی سفیر دولت از بی‌بی‌سی دارد

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیمهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش درباره نقش بی‌بی‌سی در انتخابات نوشت:
جلسه ضد ايراني در سرويس اطلاعات خارجي انگليس وجود ندارد كه نماينده بي بي سي در آن حاضر  نباشد.
تنها مشكل بي بي سي در طول همه اين سال‌ها نداشتن ارتباط با محيط داخلي ايران بود كه ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زيادي حل شده است.
برخي خبرها مي گويد سفير دولت در لندن شخصا سري هم به ساختمان بي بي سي زده است. اگر امروز بي بي سي جسارت مداخله در انتخابات را به خود مي دهد، حاصل آن است كه پيش تر برخي ديوارها فرو ريخته است.

11:07
چرا «BBC» مردم را از رای دادن به آیات جنتی، یزدی و مصباح منع می‌کند؟

حسین شرعتمداری در کیهان نوشت: این روزها شبکه فارسی‌زبان بی.بی.سی که تحت نظارت و مدیریت مستقیم وزارت خارجه و سرویس اطلاعات خارجی انگلیس - MI6 - اداره می‌شود، با جدیت! از مردم ایران می‌خواهد که در انتخابات خبرگان رهبری به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند! همین خط خبری و توصیه سیاسی با همان سمت و سو از شبکه فارسی‌زبان آمریکا VOA  و رادیو فردا که وابستگی خود به سازمان «سیا» را انکار نمی‌کند نیز دنبال می‌شود.

{$sepehr_media_1392491_400_300}

11:43

جوان‌ترین نامزد ائتلاف اصولگرایی: لیستی رأی دادن مانع اصلی «نفوذ» به مجلس خواهد بود

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیوکیل‌پور درباره مطالبات قشر جوان گفت: طی دوره‌های گذشته شاهد آن بودیم که برخی جریان‌ها مطالبات جعلی و مصنوعی را برای قشر جوان پدید می‌آوردند و بعد خودشان را نماینده این مطالبات معرفی می‌کردند. اما امروز در هر خانه‌ای که نگاه کنیم می‌بینیم که یک جوان بیکار وجود دارد و اکنون دغدغه اساسی خانواده‌ها اشتغال فرزندانشان است. بحث کنکور هم الان یکی از دغدغه‌های بزرگ نسل دهه هفتادی ما است. جریان اصول‌گرایی اکنون به دنبال رفع مشکلات این قشر از جامعه است.

13:34

 سوء استفاده اصلاحات از تصاویر سرداران مدافع حرم برای جذب رأی

اخبار حکایت از آن دارد جریان فتنه و اتاق فکر ضد انقلاب با توجه به محبوبیت سرداران مدافع حرم ولایت، به دنبال سوء استفاده از تصاویر این پاسداران است تا به دروغ بگویند اصلاح‌طلبان پشت کسی قرار می‌گیرند که جنگ را از کشور دور می‌کند در حالیکه اگر مسؤولان به شعار نه غزه و نه لبنان اصلاح‌طلبان توجه می کردند در حال حاضر باید در خیابان‌های تهران و اصفهان و کرمانشاه با تکفیری‌ها و داعشی‌ها مبارزه می‌کردیم.

14:39

حمله به نهضت انصراف اصولگرایان با خلف وعده غفوری‌فرد

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیحمله به نهضت انصراف اصولگرایان با خلف وعده غفوری فرد؛ اصلاح‌طلبان که از نهضت انصراف نامزدهای انتخابات اصولگرا برای رأی به لیست واحد نگران هستند، عدم انصراف غفوری فرد را به منزله شکست این روند دانستند این سخنان درحالی بیان می‌شود که حدود 30 نامزد اصولگرا انصراف داده‌اندو همچنین غفوری‌فرد قبل از اعلام لیست واحد اصولگرایان در گفت‌وگوی اعلام کرد که درصورت عدم حضور در لیست انصراف می‌دهد و در اقدامی خلاف گفتار و تعهداخلاقی این اقدام را انجام نداد.


15:55


اسامی و کد نامزدی اقلیت‌های مذهبی و شهرستان‌های استان تهران

اسامی و کد نامزدی اقلیت‌های مذهبی و شهرستان‌های استان تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.

16:00

زنگ انشاء تمام شد؛ دولت باید حساب پس دهد

بانوان ائتلاف اصولگرایان تهران در نشست خبری که در محل خبرگزاری «نسیم آنلاین»، برگزار شد، عنوان کردند: هنوز دو سال است که ما در زنگ انشاء به سر می‌بریم اما قرار نیست که این زنگ تمام شود و به حساب و کتاب برسیم قطعاً این مسئله باعث دلسردی مردم از دولت می‌شود نه نظام.

16:32

 لیست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور

لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور مشخص شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.




در حال تکمیل ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    خواهش می کنم فقط جناب توکلی از حقوق مستضعفین حرف نزند .جناب توکلی هنوز قانون کار پیشنهادی شما وهمچنین مواضع مذبذب شما ازیادها نرفته است.
  • کریمخان ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    خوشم میاد از این توکلی. حالا که به مجلس رفتنشو دور از دس میبینه استقلال کشور را هم در خطر میبینه. یعنی اگه ایشون برن محلس استقلال کشور هم پا بر جاست. اگه نه استقلال کشور در خطر است.
  • نسترن ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    حزب فقط اصلاح طلب. دولت فقط روحانی
  • فدایی ولایت ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    0 0
    انشالله که هر مکری که دارند به خودشان برگردد همانگنه که خداوند گفته است وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
  • مهدی ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام اخه ای مشرق عزیزم مردم ما الحمدوللاه اگاهند عقل و شعورشون از بعضی جریانات بیشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس