پوشش رد صلاحیت‌های صورت گرفته بدون اشاره به افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند از محورهای خبری امروز رسانه‌های ضد انقلاب بود که نشان می‌دهد آنها برای روزهای آینده، برنامه گسترده‌ای در جهت سوء استفاده از اشخاصی دارند که صلاحیت آن‌ها احراز نشده است.

گروه سیاسی مشرق- سرانجام روز موعود فرا رسید و شورای نگهبان اسامی اولیه تایید و رد صلاحیت شدگان مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد. شب گذشته کار بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس خبرگان پایان یافت و صبح امروز، اسامی رد صلاحیت‌ها و تأییدی‌ها، از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد.

وجود برخی اسامی در لیست رد صلاحیت شدگان که البته از قبل هم قابل پیش‌بینی بود، باعث شد تا رسانه‌های ضد انقلاب در جهت تحریک افراد، نسبت به رد صلاحیت‌ها به صورت گزینشی واکنش نشان دهند. آنچه که در ادامه می‌آید محورهای خبری رسانه‌های ضد انقلاب در روز سه شنبه، ششم بهمن است:

پوشش اخبار رد صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات:

محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر
نویسنده این یادداشت در وب‌سایت سحام‌نیوز با خلط میان مقبولیت و مشروعیت، در توضیحی که از نظر منطقی دچار اشکال است، مشروعیت (و نه مقبولیت) نظام را به پذیرش مردم مرتبط دانسته و با توجه رد صلاحیت‌های انجام شده سعی می‌کند تا نظام را از مقبولیت خارج نشان دهد.


محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر
کلمه، وب‌سایت مورد تایید سران فتنه، با تغییر و چسباندن عبارت‌های مختلف در صحبت‌های صفار هرندی، با تیتری عجیب سعی در القای این موضوع دارد که اصول‌گرایان به دنبال حذف جناح سیاسی مخالف خود هستند.


محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر


محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر

واکنش نسبت به رد صلاحیت افراد خاص

محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر
کلمه در راستای اجرای ماموریت شبهه‌افکنی و متهم کردن آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی،
تلاش کرده تا این دو نفر را در مقابل آیت‌الله امجد و آیت‌الله موسوی بجنوردی قرار دهد.

محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر


محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر


محورهای خبری امروز در رسانه‌های ضد انقلاب + تصاویر

وبسایت‌ بی‌بی‌سی فارسی که همواره در تلاش‌ بوده‌ تا میان نیروهای نظام اختلاف افکنده و از میان آنان یارگیری کند، به شکلی متحد و هدفمند از میان همه رد صلاحیت‌شدگان، رد صلاحیت سید حسن خمینی را مورد توجه و بمباران خبری قرار دادند.
به نظر می‌رسد، معاندین داخلی و خارجی در روزهای آینده به دنبال سوء استفاده از اشخاصی هستند که به هردلیل صلاحیت آن‌ها احراز نشده است، قاعدتا تمامی علما اعم از کسانی که صلاحیت‌ آن‌ها احراز شده یا نشده، می‌بایست در روزهای آینده مراقب باشند تا درون درون تله‌ی رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند و با عملیات روانی گسترده، اقدامات اشتبه و غیر قابل جبران مرتکب نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    بی بی سی رسانه روباه پیر از رد صلاحیت حسن خمینی میگوید ! در حالیکه سید حسن با شرکت نکردن در آزمون آبرومندانه انصراف داده است .
  • سید حامد ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    مادامی که ما در ارائه استدلالات درست برای همراه کردن توده های خاکستری تلاش نکنیم اونها تلاش میکنن احسنت ب. سیاسی مشرق که داره تلاش میکنه این خلا رو پر کنه
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    همچین از برجسته سازی حسن خمینی و هاشمی توسط رسانه ها میگین که انگار کار محیرالعقولی کردن شما خودتونم که هرروز تیتراتون سیدحسن خمینی و رفسنجانیه
  • محمد ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    مرده شور این سایت مشرق و سردبیر انش
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبان با ضد انقلاب هیچ فرقی ندارند فقط یکی داخل ایرانه گرگه در لباس میش و از هیچ راهی برای تضعیف انقلاب و دین و رهبری دریغ نمیکنه یکی هم که علنی ضدیت خودش رو جار میزنه
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    گور بابای همشون که اسرائیل و آمریکا و انگلیسه. ملت ایران هوشیار تر از این حرفان.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام واقعا باید به این موضوع فکر کرد که این رسانه ها تا دیروز با اصل نظام که پایه گذار اصلی آن امام خمینی است مشکل داشتن حالا دارن تو سر و سینه خود میزنن و فریاد میزنن وا ... مصیبتا نوه خمینی را رد صلاحیت کردن.
  • بیسیمچی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    اگر اعتراضی هست باید از نهاد قانونی پیگیری بشه.
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام بر مشرق عزیز که خسته نمیشود
  • ساسانی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    برای شما اصولگراها که خیلی بد شد بدبختها.. اقا تهرانی و امام جمعه تهران (صدیقی) و قرهی و همه رد شدند. بیچاره ها همه شما را رد کرده اند و حالیتون نیست
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    چه جالب
  • یکی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    من موافق این مسیر شما نیستم اما در رد صلاحیت سید حسن خمینی بهترین کار را کردید. ایشون خیلی... دارند. فکر میکنند چون نوه امام هستند همه چیز و هرکاری و هردستوری و هر.. میتوانند انجا بدهند/ یک بنده خدا
  • یک ارتشی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    برایت آرزوی سلامتی دارم . افرین ناشناس. حسن خمینی باید رد میشد. به نفع خودش و ممکلت است.
  • جواد ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    ببین نوه امام را چه شده که ضد انقلاب از رد صلاحیتش ناراحت می شوند این یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد رضا ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    جالبه که اینها تمام استنادشون به نسبت اقای سید حسن با امام هست در صورتی که قانون تایید صلاحیت رو در نسبت داشتن با بزرگان تعریف نکرده بلکه سطح سواد و تقوا و ولایت پذیری از همه مهمتر اعتقاد به قانون اساسی میباشد که سه مورد قبلی هم از این مبحث نشات گرفته است.
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    همین نشان دهنده این است که عملکردشون جناحی نبوده
  • ولف ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    فکر کنم باید بری دکتر خودتو نشون بدی
  • احمد از مشهد ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    امام فرمودندهرگاه دشمن ازشماتعریف کرد بدانید که کارتان ایراد دارد واگربدگویی کرد بدانید کارتان درست است پس چی شده که همه رسانه های بیگانه سنگ سیدحسن را به سینه میزننداولا چرا ایشات درامتحان شرکت نکردندمگربا دیگران چه فرقی داشتند دوما حضرت امام بصورت کلی ومکتوب وابستگان خودشان را ازوارد شدن درمسایل سیاسی شرعا برحذرداشتندثالثارفتارسیاسی ایشان همراهی با فتنه گران وسران فتنه بوده وگاهاحرفهای نیشدار نسبت به نظام میزنندرابعا به توصیه حضرت امام وپدربزرگوارشان که خداوند رحمتشان کندذراطاعت از ولایت گوش بدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس