کد خبر 528345
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

شاخه آفریقای گروه تروریستی تکفیری "القاعده" با انتشار تصاویری از گروگان سوئیسی خود از دولت سوئیس خواست برای آزادی این زن گردشگر ربوده شده، برای آزادسازی اسرای این گروه در زندان دولتی مالی میانجی گری کند.

گروه بین الملل مشرق- شاخه آفریقای گروه تروریستی تکفیری "القاعده" با انتشار تصاویری از گروگان سوئیسی خود از دولت سوئیس خواست برای آزادی این زن گردشگر ربوده شده، برای آزادسازی اسرای این گروه در زندان دولتی مالی میانجی گری کند.

گروگان سوئیسی القاعده در مالی+تصاویر

در این تصاویر که از سوی شبکه الجزیره قطر ارگان دربار پادشاهی این کشور و حامی اصلی گروه تروریستی تکفیری القاعده منتشر شد، یک زن حدودا 50 ساله تبعه سوئیس با پوشش برقع (پوشش زنان افغان در دوره حکومت طالبان و القاعده در افغانستان) مشاهده می شود. در ادامه یک تروریست القاعده با حضور در مقابل دوربین خواسته های این گروه برای آادی زندانیان القاعده در زندانهای مالی را خواستار شده است.

گروگان سوئیسی القاعده در مالی+تصاویر

سه هفته پیش عناصر القاعده با حمله به یک هتل مجلل در باماکو پس از تیراندازی با سلاحهای خودکار بیش از یکصد میهمان و کارکنان هتل را به گروگان گرفتند. به گزارش تلویزیون و نیروهای امنیتی مالی، این گروگانگیری در نهایت پس از درگیری با مهاجمان پایان یافت اما دست کم 27 نفر در این درگیری جان خود را از دست دادند.  این حمله که حدود یک هفته پس از حملات تروریستی پاریس و قتل عام 130 نفر در پایتخت فرانسه صورت گرفت، بر ترس و نگرانی در جهان در مورد تروریسم افزود. 

گروگان سوئیسی القاعده در مالی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس