ترامپ در سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش به هیچ چیز و هیچکس رحم نمی‌کند. اصلی‌ترین رقیبش هیلاری کلینتون را به دلیل زن بودن، با توهین‌های جنسی خطاب قرار می‌دهد و رئیس جمهور فعلی آمریکا را بدلیل نژادش تحقیر می‌کند.

گروه بین‌الملل مشرق دانلد ترامپ؛ نامی که این روزها در بین موافقین و مخالفین خود مطرح است؛ نه بدلیل برنامه‌هایش برای آینده آمریکا، بلکه بدلیل حاشیه‌سازی‌هایش که حالا رسانه‌ها هر روز انتظار آن را می‌کشند. 

پیشتاز نظرسنجی‌ها برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا در حزب جمهوریخواه، و تاجر ابر ثروتمند مجنونی که به جرات می‌توان گفت عجیب‌ترین رفتارات و اظهارنظراتی که یک کاندیدای ریاست جمهوری تاکنون می‌توانسته بر زبان جاری سازد، از وی سر زده است. تحلیل‌گران و عقلای سیاسی انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا را یک اشتباه بزرگ و فاجعه‌آمیز می‌دانند اما طرفداران وی که با توجه به فیلم‌های انتخاباتی وی می‌توان شاهد رفتار نامتعادل و عجیبشان بود، او را ناجی واقعی آمریکا از شرم و تحقیری که اوباما به ارمغان آورده می‌دانند. این گزارش، صرفا بر روی رفتارات و اظهارات نامتعادل و عجیب ترامپ و حواشی او تمرکز دارد. گزارش مشرق در مورد نگاه سیاسی و پیشینه وی را از اینجا بخوانید.


از توهین جنسی به هیلاری کلینتون تا تحقیر نژادپرستانه باراک اوباما  + عکس و فیلم ///////////////////////////آماده انتشار/////////////////////////

«دانلد ترامپ (Donald Trump) »متولد 14 ژوئن 1946 (24 خرداد سال 1325) در نيويورك است. ترامپ، یک تاجر بزرگ، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون است. وی، همچنین رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان ترامپ است. از برنامه‌های تلویزیونی  موفق او می‌توان به «کارآموز» در شبکه ان‌بی‌سی که بر شهرت او افزوده است، اشاره کرد.

وي هنگامي كه 13 سال داشت به علت بدرفتاری از مدرسه اخراج شد و پدرش، این نوجوان ناسازگار را جهت اصلاح و بازسازی رفتاری، به مدرسه نظامی نيويورك فرستاد. سپس دو سال در دانشگاه «فوردهام» در «برونكس» تحصيل كرد و از آنجا به دانشگاه «پنسيلوانيا» رفت و در جنگ ويتنام شركت كرد. پدر وی، ساختمان‌ساز ثروتمندی بود که دانلد شرکت او را از 1971 تاکنون در اختیار گرفت. از اواخر جولای 2015، ترامپ به طور مستمر در صدر نظرسنجی‌های افکار عمومی برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه قرار داشته است.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///


رهبر کره‌شمالی شبیه دیوانه‌هاست!

ترامپ که بسیاری از منتقدانش او را دیوانه و مجنون خطاب می‌کنند، جایی در جمع حامیان خود درباره «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی گفت: «اگر شما به کره شمالی نگاه کنید، این فرد شبیه به دیوانه‌هاست. البته این برای او اعتباربخش است. اینکه چند فرد جوان بتوانند بر ژنرال‌های سرسخت کره شمالی مسلط شوند، حائز اهمیت است. او وقتی پدرش فوت کرد، 25 یا 26 سال داشت. خارق العاده است وقتی شما به این موضوع فکر می‌کنید. او چطور توانست این کار را بکند؟»


اوباما باید آمریکایی بودنش را ثابت کند!

ترامپ یک بار در اقدامی عجیب از باراك اوباما خواست تا فارغ‌التحصيل  شدنش در دانشكده حقوق دانشگاه هاروارد و آمريكايي بودنش را ثابت کند. چند ماه پيش از آن، در مصاحبه‌ای در پاسخ به اينكه آيا اوباما در آمريكا متولد شده است گفته بود: «من واقعا نمی‌دانم. يعنی نمی‌دانم چرا او خود را صريحا آمريكایی‌ مي‌داند». در جایی ديگر نيز برای تحقير اوباما به وی گفته بود که اگر از رياست جمهوری آمریکا كنار برود، خدمت بزرگی به اين كشور كرده و در عوض اجازه دارد تا پايان عمرش به صورت رايگان در زمين گلف نيويورك بازی كند.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///


اظهارنظر در مورد دین

وی يك مسيحی‌ پروتستان است و ادعا می‌كند كه ارتباط خوبی با كليسا دارد و دين چيز اعجاب‌آوری است و دين خودش اعجاب‌آورتر از همه. او به يكي از دخترانش كه به دين يهود در آمده است هم بسيار افتخار مي‌كند.


بازگشت شرکت‌های آمریکایی از چین

بسیاری از شرکت‌های فناوری در آمریکا برای کاهش هزینه‌های تولید محصولات خود ترجیح می‌دهند این کار را در کشورهایی مانند چین انجام دهند که هزینه تولید و دستمزد کارگران پایین‌تر از کشورهای اروپایی و خود آمریکاست. کارگران چینی با 400 دلار حقوق ماهانه گوشی‌های آیفون را تولید می‌کنند، اما حداقل حقوق کارگران در برخی ایالات آمریکا 824 دلار در ماه و در برخی دیگر 1400 دلار در ماه است که این امر به معنای دو تا سه برابر شدن قیمت آیفون خواهد بود. بنابراین قیمت آیفون در خود آمریکا در صورت اجرای پیشنهاد ترامپ از 650 به حداقل 1300 دلار افزایش می‌یابد و بسیاری از مردم دیگر قادر به خریداری آن نخواهند بود.



تنبیه شرکت خودروسازی بدلیل فعالیت در مکزیک!

یکی از وعده‌های مضحک انتخاباتی ترامپ، مربوط به شرکت فورد است. وی وعده داده که اگر رییس جمهور شود، شرکت خودروسازی «فورد» را به علت فعالیت در مکزیک تنبیه می‌کند. ترامپ اطمینان داده که برای هر دستگاه خودروی فورد که در مکزیک تولید می‌شود 35 درصد مالیات وضع می‌کند و شرکت خودروسازی فورد را طوری تحت فشار قرار می‌دهد تا برنامه 2.5 میلیارد دلاری خود  برای ساخت کارخانه جدید در مکزیک را لغو کند.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///


کلکسیون توهین مسلمانان

ترامپ، چندین مرتبه به طور غیرمستقیم به مسملنان توهین کرده است اما صریح‌ترین توهین و انتقاد وی به بیانیه‌ای با ادعای اینکه «عده زیادی از مسلمان‌ها از آمریکایی‌ها نفرت دارند و ورود آنها به آمریکا یعنی حملات بیشتر در خاک کشورش»، مربوط بود. وی در بیانیه مذبور آورده است: «بدون نگاه کردن به داده‌های نظرسنجی مختلف، برای هر کسی واضح است که این نفرت فراتر از حد درک است. تا زمانی که بتوانیم دلیل این مشکل و خظرات آن را درک کنیم درست نیست که کشورمان را در معرض حملات شنیع افرادی قرار دهیم که تنها به جهاد اعتقاد دارند و هیچ استدلال یا احترامی برای زندگی بشریت قائل نیستند».

اخراج زن مسلمان از محل سخنرانی

اخیرا سی ان ان در گزارش خود از اخراج «رز حمید» یک مهماندار هواپیمای 56 ساله مسلمان از محل سخنرانی دانلد ترامپ سخن به میان آورد. وی که در مراسم سخنرانی ترامپ در کمپین تبلیغات انتخاباتی وی، درست در جایگاه پشت سر ترامپ نشسته بود، هنگامی که ترامپ در سخنرانی خود اظهاراتی را علیه پناهجویان سوری مطرح کرد و گفت که پناهجویان سوری با گروه تروریستی داعش مرتبط هستند، در حرکتی بسیار مصالحه‌آمیز به نشانه اعتراض به پاخاست، اما نیروهای پلیس آمریکا وی را  از سالن بیرون کردند.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///


{$sepehr_media_1364216_400_300}
فیلم لحظه اخراج رز حمید از سالن


تیم مذاکره‌کننده با ایران «بی‌کفایت» بود!

ترامپ در گفتگو با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» مدعی شده که توافق هسته‌ای راه ایران را برای دستیابی به به بمب اتمی باز خواهد کرد. وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: «ایرانی‌ها، قسمت‌هایی از دنیا را خواهند گرفت که حتی شما آن را باور نخواهید کرد و من فکر می‌کنم این مساله منجر به هولوکاست هسته‌ای خواهد شد». ترامپ درباره اینکه اگر وی رئیس‌جمهور بود چگونه با ایران مذاکره می‌کرد، گفت: «من اجازه رفع تحریم مالی ایران را نمی‌دادم و تحریم‌ها علیه این کشور را دو چندان می‌کردم. او، تیم مذاکره‌کننده آمریکا با ایران را «بی کفایت» توصیف کرده است.

دونالد ترامپ را بیشتر بشناسید /// کاندیدای مجنون آمریکایی و سودای رییس جمهوری /// در حال انجام ///

وی پس از اجرای برجام و تبادل زندانیان دو طرف اینچنین ابراز داشت: «آن‌ها (ایران) پنج نفر به ما تحویل دادند و در مقابل هفت نفر بعلاوه 14 نفر دیگر که در لیست اینترپل قرار داشتند، یعنی مجموعا 21 نفر از ما پس گرفته‌اند. ما نیروی نظامی عراق را که سال‌ها با ایران درگیری داشتند و هیچکدام در این جنگ به پیروزی نمی‌رسیدند نابود کردیم و با این کار عراق را به عنوان دومین دارنده ذخایر نفت جهان به ایرانی‌ها دادیم. حالا ایرانی‌ها رفتند سراغ یمن و سوریه، آن‌ها سوریه و یمن را هم گرفته‌اند و اگر به مرزهای یمن نگاه کنید می‌بینید که آن‌ها در واقع عربستان سعودی را می‌خواهند. آن‌ها عربستان را می‌خواهند آن‌ها عراق را، سوریه را، یمن را، همه چیز را می‌خواهند. آن‌ها می‌خواهد به یک هیولا تبدیل شوند و رهبری احمقانه آمریکا این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرد».

{$sepehr_media_1368126_400_300}
دانلود
سخنرانی ترامپ در یکی از مناظرات انتخاباتی و اظهارات وی درباره نحوه مقابله با برنامه هسته‌ای و قدرت منطقه‌ای ایران

توهین به هیلاری کلینتون

چندی پیش، دانلد ترامپ اقدام به بیان اظهاراتی در جمع طرفدارانش در ایالت میشیگان کرد که موجب اعتراض جمعی و به تبعیض جنسیتی محکوم شد که البته در پاسخ مثل همیشه هیچ عذرخواهی از سوی وی صورت نگرفت. او در بین سخنرانی، با استفاده از کلماتی مستهجن «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی دموکرات خود را به تمسخر گرفت. ترامپ، با اشاره به شکست هیلاری کلینتون در برابر باراک اوباما در سال 2008، با استفاده از یک کلمه نامناسب گفت: وی می‌خواست پیروز شود اما در انتخابات باخت. وی پس از استفاده از آن کلمه رکیک اعلام کرد که منظورش این است که وی در انتخابات گذشته باخت.


{$sepehr_media_1364240_400_300}
دانلود
توهین ترامپ به هیلاری کلینتون


کلینتون نیز از طریق توئیتر خود، ترامپ را یک نژادپرست جنسی نامید. ترامپ نیز بلافاصله در پاسخ اعلام کرد که «هیلاری یک زن افسرده و منزوی است که در مقابل سخنان بحق من خودخوری می‌کند و چون جب بوش که رقیب اصلی بود را دیگر عددی نمی‌داند، من را نشانه گرفته و آری، منطق قضیه حکم می‌کند که با کسی چون دانلد ترامپ سرشاخ شود. یادم می‌آید که گفت «بیل» {همسرش} قرار است از اوایل ژانویه ریاست ستاد انتخابانی وی را بر عهده گیرد. هیلاری بهتر است که نگاهی به کارنامه سواستفاده شوهرش از زنان بیاندازد و به لاپوشانی قضیه پایان دهد. خود او هم بهتر است بیشتر وقتش را به ارسال ایمیل‌های مخفیانه و وقت کمتری را به یکی به دو کردن با من اختصاص دهد».

ترامپ همچنین در مورد دیگر رقیب انتخاباتی خود «کارلی فیورینا» از حزب جمهوریخواه اینچنین گفت: «قیافه‌اش را نگاه کنید! چه کسی به او رای خواهد داد؟!».

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///

کارلی فیورینا و همسرش


تجاوز ترامپ و واکنش به طلاق همسرانش

ترامپ از ازدواج با «ايوانا زلنيكووا» كه يك زن اهل جمهوری چك بود، سه فرزند آورد و در سال 1992 از وي جدا شد. سپس، در سال 1993 با «مارلا مپلس» ازدواج كرد و از او نيز يك فرزند دارد. اما از همسر دومش نيز در سال 1999 طلاق گرفت و در سال 2005 نيز با يك زن اهل اسلوونی به نام «ملانيا ناوس» ازدواج كرد و از او هم يك فرزند دارد. دانلد ترامپ، در مصاحبه‌ای که در سال 2008 درباره علت جدايی از دو همسر سابقش داشت اینچنین گفت: «فقط می‌دانم كه رقابت برايشان سخت بود، زيرا من هر كاری كه دوست داشتم می‌كردم. من واقعا عاشق اين هستم كه هر كاری كه دوست دارم انجام دهم».

دونالد ترامپ را بیشتر بشناسید /// کاندیدای مجنون آمریکایی و سودای رییس جمهوری /// در حال انجام ///

اخیرا، ایوانا -همسر اول ترامپ- با حضور در برنامه شبکه چهار آمریکا به نام «دنیای دیوانه دانلد ترامپ» که با مجری‌گری مت فری اجرا می‌شود، اعلام کرده که ترامپ سه سال پیش از ازدواج با وی به او تجاوز کرده بود. البته این ادعا نیز در کتاب «ابر سرمایه‌دار حیران: زندگانی چندگانه دانلد ترامپ» به قلم «هری هرت» در سال 1993 آورده شده بود.

این ادعا چندی پیش از سوی روزنامه دیلی بیست هم مطرح شد اما «مایکل کوهن» -مشاور ترامپ- اعلام کرد که این ادعا کذب محض بوده و ترامپ صرفا از ایوانا یکبار پرسیده که «تجاوز احساسی-عاطفی چه حسی برای تو دارد؟» و همسر وی و روزنامه‌های حق ندارند که از این جمله انواع سوء تعبیر را ارائه دهند.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///

ترامپ و ایوانا که از سر اجبار به خاطر مسابقات گلف پسرشان کنار هم نشسته‌اند (15 سپتامبر 2014)

ایوانا نیز پس از مدتی با پس گرفتن حرف خود، به گونه‌ای دیگر آن را بیان نمود: «البته منظور من از تجاوز، تجاوز جنسی نبود بلکه بدرفتاری‌های دانلد که هر لحظه تجاوز به روح و عاطفه من بود است. لطفا به کلمه تجاوز، جنبه جرم ندهید». ایوانا اخیرا اینچنین گفته است: «من و دانلد  هیچ مشکلی با هم نداریم. ما بسیار به هم احترام قائلیم و در زندگی مشترکمان سه فرزند را با عشق بزرگ کردیم. هرگز هم مشکلی نداشتیم. امیدوارم او که شایسته است را در مقام ریاست جمهوری ببینم. این در حالی است که در گزارش 1990 نیویورک تایمز، زندگی خود با دانلد را سرشار از رفتارات غیرانسانی و ظالمانه وی اعلام کرده بود. و باز این در حالی است که «سلنا اسکات» -مجری تلویزیونی- در برنامه دنیای دیوانه دانلد ترامپ اذعان کرد که دانلد ترامپ پس از اینکه ایوانا فیلمی را در محکوم کردن رفتارهای وی در زندگی ساخت، 13 نامه که سرشار از فحاشی است را برای وی ارسال کرد. کارشناسان معتقدند که ایوانا به شدت از سوی دانلد تهدید شده و به همین دلیل موضع خود را تغییر داده است.



انگلیسی‌ها از ترامپ نفرت دارند

«شان بین» -بازیگر مشهور انگلیسی- اخیرا با حضور در شوی «لری کینگ» به نمایندگی از انگلیسی‌ها ابراز داشته که مردم انگلیس به هیچ‌وجه علاقه‌ای به ترامپ ندارند و در باورشان نیست که چنین دلقکی روزی رییس جمهور آمریکا شود. وی، از ایجاد «کمپین نیم میلیون امضاء» برای جلوگیری از ورود ترامپ به انگلیس پس از اینکه خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شد، سخن به میان آورد. ضمنا دادخواستی با 100 هزار امضا در روز 18 ژانویه به مجلس عوام رفت که خواستار عدم ورود ترامپ به انگلیس بود.

تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///


می‌کُشم و محبوب می‌مانم!

روزنامه ایندپندنت در جدیدترین گزارش خود در مورد ترامپ در تاریخ 24 ژانویه 2016، از اظهارنظر عجیب وی مطلب نوشت. به گزارش این روزنامه انگلیسی، وی در جدیدترین سخنرانی خود ادعا کرد که حتی اگر در خیابان یک نفر را با اسلحه بکشد، باز همچنان محبوب خواهد بود. ایندپندنت در ادامه آورد که این اظهارات ترامپ درست پس از وقوع کشتارهای اخیر که نفرت عمومی را در پی داشت، موجب ایجاد اعتراضات در آمریکا شده است. این نامزد جمهوریخواه اینچنین گفته است: «می‌توانم در وسط خیابان پنجم نیویورک بایستم و به طرف هر که دلم خواست شلیک کنم و یک طرفدار هم از دست ندهم. حیرت انگیز است، نه؟».


تاجر مجنونی که سودای رییس جمهوری دارد /// در حال انجام ///




ترامپ؛ وحشتناک‌ترین نامزد انتخابات آمریکا

موسسه «پیو»، در یک تحقیق و نظرسنجی به داده‌هایی دست یافته که نشان می‌دهد که ذهنیت شهروندان ایالات متحده آمریکا نسبت به هر یک از نامزدها و انتخاب احتمالی آن‌ها به عنوان رئیس جمهور چگونه می‌اندیشند. بر این مبنا، بیشترین نظر مساعد در میان نامزدها به «هیلاری کلینتون» بخت اول دموکرات‌ها اختصاص داشته و وحشتناک‌ترین و نامساعدترین گزینه را دانلد ترامپ کسب نموده است.

دونالد ترامپ را بیشتر بشناسید /// کاندیدای مجنون آمریکایی و سودای رییس جمهوری /// در حال انجام ///

منابع:


http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-says-he-could-shoot-someone-on-a-busy-street-and-not-lose-voters-a6830171.html
http://www.thepoliticalinsider.com/hillary-clinton-calls-donald-trump-a-racist-and-trump-fires-back-in-an-epic-way/
http://www.mehrnews.com/news/3000486/
http://www.independent.co.uk/news/people/donald-trump-ex-wife-claim-he-raped-her-resurfaces-in-new-documentary-a6836151.html
http://www.independent.co.uk/news/people/sean-bean-british-people-cant-believe-buffoon-donald-trump-could-be-president-a6811591.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این دیوانه اگر رئیس جمهور آمریکا بشود اولین کاری که می کنه برای ابراز وجود یک قسمت از کره زمین یا یک کشور دشمن آمریکا را با بمب اتمی یا هیدروژنی خواهد زد
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    با همه اینها سگش می ارزه به هزارتا هیلاری و اوباما هرچی باشه مرده و حرف دل خودش رو میزنه
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یکی از یکی وحشتناک ترن
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    پیش بینی بنده رییس جمهوری این دیوونه است . تو این یکسال آماده بشیم که طوفان در راهه .
  • حسام ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    تو عکس دوم از بالا قشنگ معلومه داره چى ميگه
  • ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ترامپ؛ وحشتناک‌ترین نامزد انتخابات آمریکا مشرق هم زیر بار تبلیغات اربابان حکومت جهانی خرد شد. حالا مشرق هم برای کوس آینده تبلیغات می کند. خاک بر سرتان
  • حسین ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بدم نسیت رییس جمهور بشه چون باعث شکست و نابودی آمریکا میشه همچین دیوانه ای هرچند صاحبان اصلی قدرت صهیونیستها هستند.
  • یک ایرانی متعصب ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    با سلام مردم آمریکا چقدر بدبختن که هردفعه یک دیوانه ای بدتر از دیوانه ی دیگر قدرت رو به دست میگیره و بازهم از این بدبخت تر اینکه خودشون هم نمی تونن مثل آدمای سایر کشورهای آزادیخواه دنیا با دستان خودشون آراء شون توی صندوقا بریزن و انوقت سیاستمداراش دم از آزادی و حقوق بشر میزنن
  • حقگو ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این مردک حرا...کپی بوش جنگ طلب است اگر به جایی برسد دنیا خطری بزرگ تری را در پیش خواهد داشت بهترین دعا در حق او و دنیا: خدایا او و همفکرانش را بمیران تا همه گناه جنایت را نکنند و مردم دنیا از خطر آنها در آرامش باشند
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یچه پولدار بی تربیتی بوده که حالا در بزرگسالی چنین سبک مغزی میکند!!!!
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    عکس بدی گداشتی...
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    خدا به خیر کنه
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    در آینده فردی خواهد آمد که توحشی چند برابر هیتلر و استالین دارد. نگی نگفتم!!!!!!!!!!!
  • سلام ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بنظر منم این یه روانی کامل هستش شبیه اردغان و شایدم بدتر با این دیونگیش صد درصد مملکتشو فدای جنونش میکنه
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    سایت مشرق ! دقت کن - نه تکفیر می کند و نه...شما مشرقیها بدتر از او هستید و عمل می کنید
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اگه تحمل نداری برو به یه سایت دیگه سر بزن
  • هاشم ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ضایس که این رییس جمهور میشه.باید یکی از اینا بیاد تا این دنیا رو نابود کنه.من نمیدونم چرا بعضی ها با وجود چنین آدمهایی از اینا حمایت میکنن
  • MHPY7 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    جورج بوش جلوش لنگ میندازه
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    به هیلاری کلینتون نگاه نکنین که یه چهره آروم داره.او از ترامپ وحشی تره.باور کنید.فقط رو نمیکنه.او یکی از عوامل اصلی بوجوداورنده ی داعشه.
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یه کلام از مادر عروس
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یه کلام از مادر عروس
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بگذارید امریکا هم تجربه بدی مانند... داشته باشه. وقتی اقتصاد و اعتبارشون نابود شد سر عقل میان
  • عمواحمد ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    من منفی دادم چون می گم این مو قرمز احمق سگ کی باشه که به جایی بخواد حمله اتمی کنه چون. تاریخ به ما ثابت کرده همه ی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا برای جلب نظرو اظهار نوکری شان به صهیونیستهای خونخوار از این غلط های زیادی ازشون سر می زنه ولی جرعت هیچ غلطی رو ندارند دیگه زمان جنگ جهانی دوم گذشته وما الان در برهه ای از زمان قرار داریم که خودآمریکا الان داره به شدت تهدید می شه پس به چرندیات نباید زیاد توجه کرد.
  • مخلوق خدا ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    تراپ بدرد فیلمای مارگیری هالی وود میخوره حیفه ایین همه استعداد هه هه
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اتفاقا اگه یه احمق رئیس جمهور امریکا بشه برای ما بهتره
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اضافه کنم ایشون یه مسحیی اوانجلیکال هست. برای همین اظهاراتش علیه مسلمانان زیاد جای تعجب نداره!
  • رضا ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    جانشین اوباما به احتمال بسیار زیاد یکی از دو سناتور با اصلیت کوبایی یعنی رافائل ادوارد کروز و مارکو آنتونیو روبیو خواهد بود.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    صد رحمت به اوباما.این مرتیکه اگه رئیس جمهور بشه یه جایی رو میزنه تا ابراز وجود و لوتی گری کنه/خدا بخیر کنه/باید هرچه سریعتر آماده باشیم چون یه مه غلیظی تو راهه
  • دهه 60 ای ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    دهه 70 ای ها : واای خدای من ترامپ داره میاد ،حالا چیکار کنیم ؟ دهه 60 ای ها : بیبین دااش (آبجی) من غمت نباشه ، ما از نسل ذغال سنگیم وااس خاطر شما هم که شده نشون میدیم آتیش زیر خاکستریم داااش . منتظر یه اشاره از سیدعلی .
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بعد از کارتر ریگان اومد. یک گاوچرون یک کابوی. چرا؟ چون یک کابوی عقلانی رفتار نمی کند. پس در جایی که آمریکا نتواند جامعه جهانی را فریب دهد و مجبور به زور باشد از کابوی ها استفاده می کند. مثلا بر هم زدن برجام.
  • مصطفی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این مرتیکه احمق اگر رئیس جمهور امریکا بشود دشمن تراز اول تمام مسلمانان دنیا خواهد شد. تشنه خون مسلمان هاست. علت اصلی دشمنی اش با اوباما هم از همان اسم اوباما شروع می شود: باراک حسین اوباما.
  • مهدی از قم ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    میشه یگی مشرق چه کسی را تکفیر کرده؟؟؟؟یه سری اصطلاح یادتون دادند و بدون اینکه معنیش را بدونید فقط استفاده میکند.مشتی انسان متوهم
  • یار غریب ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    معمر قذافی ورژن آمریکایی !!!!!!!!!!!!!!
  • رضا ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    عکس همسراشو رو عوض کنید یا بردارید خیلی بده
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یعنی پشم گوسفندو بچینند ، رئیس جمهور آمریکا اش کنند بهتر از اینه !!!
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    گاو چرونها برن کنار بزارن باد ترامپُ ببره واااااااااای آمریکا اینو کم داشت . چه خبره تو آمریکا
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    باباش می خواسته بهش بگه باباجون یه ذره بخند دل بابا شاد بشه بهش می گفته جون بابا یه دونه دیگه از اون نعره ها بزن جیگر بابا حال بیاد بچه شیر نفهم !
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    دقت کنید تربیت خانوادگی چقدر موثره ! اینقده باباش کاتون "هیولاها" رو بهش نشون داده بچه دیگه ترمز نداره !
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    همیشه توی کارتونها و فیلم ها هیولا دیده بودیم حالا یه نسخه واقعی شو می بینیم !
  • محمد رضا شفیعی راد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    فاجعه برای ایران سندرزه... ولی ترامپ به خاطر خوی سرمایه داری با ایران به خوبی راه میاد... در ضمن به احتمال 90 درصد تد کروزه و اگر نشد کلینتونه.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    یه مچ گیری علمی ! کی می گه نسل گوریل ها منقرض شده ! ترامپ نسل ژنتیکی جهش یافته 2016 به جامانده از نسل آبا و اجدادش هست! جون تو ! باور می کنید این آبا و اجدادش به حضرت آدم برگرده ! خداییش دیگه هر کی رو به حضرت آدم نسبت ندید!
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    همشون همینطورین حالا این طفلکی کلا همه چی رو رو کرده و درون و باطن واقعی یه جنس آمریکایی رو نشون داره می ده
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ترامپ نسخه اصل " مِدی این امریکا " هست
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ولمون کن تو رو خدا هر کی بیاد سر قدرت برای ایران بحران و فاجعه است هیچ فرقی ندارن
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    آقایون یادبگیرن . مرد توی خونه عصبی باشه . زن و بچه اشم عصبی می شن . از سر و روی زنهاش هم عصبیت و پرخاشگری می باره هیولا زنها
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این بیاد سرکار پلیس آمریکا حتما باید لشکر "پلیس روبُکاپ" رو راه بیاندازه بدون شوخی !
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    خیلی جرم و جنایت کم بود توی آمریکا ! دیگه حالا شبها توی کاخ سفید هم باید سنگر بندی کنن ! کی دیگه می تونه سفر بره آمریکا !
  • حمیدان ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این دیوانه باید بره تیمارستان مدیریت کنه نه یک ملت را
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    فکر کن ! برای ترامپ خواننده ها بخوان آواز بخونن چقدر باید حنجره پاره کنن تا به دلش بشینه ! وگرنه آروم بخونن یهو قلاده اش رو پاره می کنه !
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اِی وای تعدد زوجات هم که داشته ! حالا فمینیستها خودشون رو توی اقیانوس آرام با شدت عصبانیت غرق می کنن ! جیز
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    پس این همه ثروت و قدرت و رفاه آرامش نمی یاره این هم سندش ! بیچاره اصلا تنها چیزی که در کل عمرش احساس نکرده آرامش اعصاب بوده !
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    آمریکاییها همشون خیلی عصبی ان
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    همین ترامپ انتخاب میشه، حالا می بینید
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    به نظر من هم به نفع ماست
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ممنون مشرق
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    این یک حیوان روانی است! توجه نکنید بهش...
  • محسن ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    جورج بوش هم همینجوری بود.. اصلاسیستم و نظام ریاستی امریکا اینجوریه. یه دور یه وحشی میاد بزنه بجنگه حمله کنه بگیره. بعد که نفرت عمومی رفت بالا. بلافاصله یه رییس جمهور مهربون و متفاوت میارن که ژست اصلاحات و مهربونی بگیره.تا جلوه خراب شده امریکا رو درست کنه. بعد دوباره یه رییس جمهور بزن بهادر میارن که دورباره بزنه بگیره .. و دوباره یه رییس جمهور مهربون... و همینطور سلطه رو برقرار نگه میدارن.
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    ترامپ نشان دهنده سیمای واقعی آمریکاست ـ جنگ طلبی، ظلم وستم و نامردی و آدمکشی ـ ترامپ خود آمریکاست ـ
  • علی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    عجب خریه !!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اگه تیمارستان رو هم مدیریت کنه بیمارا دیونه تر میشن
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    آمریکا همین الان با بیش از 17-18 تلریون دلار اقتصادش نابود شده اعتباری هم نداره به نظر شما اعتبار دارد؟
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    دقیقا درسته مشرق جان اگر می خواهید بزنید ترامپ رو نزنید کلینتون رو بزنید از مرموز ها بترسید حتما به مسئول مشرق این پیام برسد
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    ترامپ هرچی داره رو می کنه،از کلینتون و...بترسید که مرموز اند مشرق مراقب باش
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    یک نفر در امریکا مردانگی به خرج دهد برود این مردک ... وآشغال بوزینه یعنی ((ترامپ)) را ترور کند وبفرستد به جهنم ...
  • آرش ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    می دونم منتشر نمی کنی اما می نویسیم مخاطب های خود شما تا حالا ده بار اوباما و همسرش رو در کامنت ها میمون و سیاه و ... خطاب کردند ، هیلاری کلینتون رو هم از دشنام ها بی نصیب نگذاشتند کار ندارم که این کار درست هست یا نه (در مورد توهین نژاد پرستی معتقدم صد در صد اشتباه است) حالا چی شده که از حرف های ترامپ ناراحتید
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    به هیلاری کلینتون نگاه نکنین که یه چهره آروم داره.او از ترامپ وحشی تره.باور کنید.فقط رو نمیکنه.او یکی از عوامل اصلی بوجوداورنده ی داعشه.
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    فکر کنم باید در امین آباد جایی برایش رزو کنیم چون این حرکات فقط از انسانهای دیوانه بر می آید
  • هاشم ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    با سلام. از اطلاع رسانی شما ممنون هستم . اما عکس اختصاصی ترامپ و همسرش خیلی لخت است از سایت مشرق انتظار بیشتری می رود .
  • رضا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    آقا محسن خیلی با حال بود.
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    دوستان چرا جوک میگید؟؟؟؟کجا به نفع ماست یه دیوانه
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    پسر خوب اگه به جای اوباما یه جمهوری خواه رییس جمهور بود حتمن یه جنگ تو ایران مینداختن
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    رییس جمهور بشه جنگ میشه با آمریکا نمیشه جنگید بیخیال شید
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    آمریکایی ها همشون مثل هم هستند مردم و دولت یکی هستند دولتشون هار و وحشی و خونریز و جنایتکار مردمشون هم حمایتشون میکنن لعنت خدا بر این شیاطین که عالم و آدم رو به جان هم انداختن و همه جا جنگ و خونریزی میکنند و آرامش مردم دنیا رو بهم ریختند و واقعا متاسفم برای یه عده مردم داخل کشورم که اینا رو می پرستن و عاشق آمریکا هستند
  • مومن ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    این دیوانه زنجیری ازهیتلربدتر است وامریکا ودنیارابه نابودی می کشاند
  • ظالم بلا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    با همه اينها ..با همه اينها بايد ضرب المثل هاي پارسي را درست دانست در هر موردي . در اين مورد : از آن نترس كه هاي و هو دارد از آن بترس كه سر به تو دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس