عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قرار است گزارشی در مورد ابعاد فاجعه منا و عملکرد سازمان حج و بعثه تهیه کنیم که این گزارش مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

به گزارش مشرق، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به ابعاد فاجعه منا و عملکرد سازمان حج و بعثه در مناسک حج امسال در کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: تاکنون جلساتی با حجت‌السلام قاضی‌عسگر نماینده ولی فقیه و اوحدی داشتیم و آنها توضیحاتی ارائه دادند همچنین از نمایندگانی که در مناسک حج امسال حضور داشتند، گزارش گرفتیم تا بتوانیم گزارشی در مورد ابعاد فاجعه منا و عملکرد سازمان حج و زیارت و بعثه تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این گزارش مراحل نهایی خود را می‌گذراند، گفت: تلاش می‌کنیم در این گزارش حادثه منا را از ابعاد مختلف بررسی کرده و اقداماتی که در مراسم حج برعهده ایران است، مثلا در بحث امدادرسانی، راهنمایی زوار ایرانی و یا تهیه کارت‌های شناسایی کاربردی‌تر، آسیب‌شناسی کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در واقع تلاش داریم ایرادات و اشکالات را احصا کنیم و راهکار ارائه دهیم تا حداقل برای سال‌های بعد مشکلی نداشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس