نماینده مردم مشهد در مجلس از تشکیل کمیته رسیدگی به ابعاد فاجعه منا و عملکرد سازمان حج و بعثه در مناسک حج امسال در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته بررسی فاجعه منا و عملکرد سازمان حج و بعثه در مجلس خبر داد و اظهار داشت: این کمیته در کمیسیون فرهنگی مجلس تشکیل شده و مسئولیت آن برعهده آقای نوباوه نماینده تهران است، البته رسیدگی به بخش مربوط به وظایف بعثه با حجت‌لاسلام طاهری و رسیدگی به وظایف سازمان حج بر عهده بنده است.

وی با بیان اینکه در این کمیته علاوه بر رسیدگی به ابعاد فاجعه منا، به بررسی عملکرد سازمان حج و بعثه نیز پرداخته می‌شود، گفت: در این زمینه با مسئولان مربوطه از جمله مسئولان سازمان حج و بعثه جلساتی داشتیم و خواهیم داشت و سعی می‌کنیم گزارش خود را در مورد عملکرد این دو نهاد و همین‌طور ابعاد فاجعه منا زودتر ارائه کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از آنجا که بنده و آقای طاهری در مناسک حج امسال حضور داشتیم، در آن دوران نیز جلسات مختلفی پیرامون این موضوع با مسئولان بعثه و سازمان حج و زیارت برگزار کردیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس