سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی گزارشی را از جشنواره فیلم فجر امسال به هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی ارائه کرد و حاضران در جلسه نیز تذکراتی را درباره جشنواره فجر و دغدغه‌هایی که در این باره داشتند مطرح کردند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز مسئولان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی را از عملکرد خود در ارتباط با بودجه 94 و درخواست‌هایی که برای بودجه 95 داشتند به کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه و همچنین ادامه بررسی احکام برنامه ششم که به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده‌شده بود در دستور کار قرار داشت و مسئولانی از سازمان برنامه، مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم، مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط موردبحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: درنهایت مقرر شد تا ادامه بررسی‌ها در خصوص برنامه ششم توسعه فردا صبح در کارگروهی که پیش‌ازاین به این منظور تعیین‌شده بود ادامه پیدا کند.

طاهری خاطرنشان کرد: پس از جلسه کمیسیون با حضور رئیس و اعضا هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی و کارگروه مربوطه و رئیس سازمان سینمایی نشستی در خصوص جشنواره فیلم فجر برگزار و رئیس سازمان سینمایی گزارشی را در خصوص کیفیت و محتوای فیلم‌ها ارائه کرد.

وی در پایان گفت: کمیسیون نیز تذکراتی را متناسب با مسائلی که در جشنواره فجر سال قبل اتفاق افتاده بود و دغدغه‌هایی که برای جشنواره فجر امسال وجود داشت مطرح شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس