کد خبر 524959
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰

مدیر دفتر شبکه المیادین در فلسطین گفت انتفاضه قدس به داخل تل آویو و اراضی اشغالی سرایت کرده است.

به گزارش مشرق؛ ناصر اللحام مدیر دفتر تلویزیون المیادین در فلسطین اشغالی درباره نگرانی مسئولان رژیم صهیونیستی از عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در شهرک های رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر به صورت کامل نمی توان گفت که روحیه شهرک نشینیان در شهرک ها نابود شده است ولی می توان گفت سه بخش امنیتی شهرک های رژیم اسرائیل شامل حراست خارجی، حراست داخلی و تجهیزات هشدار نمی تواند از شهرک نشین ها حمایت کند.

وی گفت: اولین حمله فلسطینیان به شهرک ها در کرانه باختری رود اردن، خسارت های زیادی برای رژیم اسرائیل به همراه داشته است. نتانیاهو به دنبال به دست آوردن هر نوع پیروزی است ولی هیچ پیروزی برای نتانیاهو در انتفاضه قدس فلسطینیان وجود ندارد.

محمد عباس کارشناس امور نظامی لبنانی گفت: امروز انتفاضه قدس، شهرک های اسرائیل را هدف قرار می دهد. اسرائیلی ها به شدت از شهرک ها حفاظت می کنند و از طریق این شهرک ها بر جاده های اصلی سیطره می یابند.

وی افزود: این رژیم قادر نیست از همه شهرک های خود در برابر عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان حمایت کند. امروز شاهد توسعه ابزارهای انتفاضه قدس هستیم. ورود قیام کنندگان فلسطینی به شهرک های اسرائیلی، تحول مهمی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس