کد خبر 523927
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲

هنوز مدت زیادی از شهادت «نشأت ملحم» جوان فلسطینی و مجری عملیات تل‌آویو که تبدیل به کابوس صهیونیست‌ها شده بود نمی‌گذرد که خبر رسیده این بار یک تک‌تیرانداز در الخلیل زندگی شهرک‌نشینان صهیونیست را به «جهنم» تبدیل کرده است.

به گزارش مشرق، گفته می‌شود «تک‌تیرانداز الخلیل» که هنوز هویت او آشکار نشده نخستین بار دو سال پیش عملیات خود را در مناطق قدیمی الخلیل آغاز کرد، و این روزها مجدداً فعال شده است.
طبق گزارش‌های منتشر شده این تک‌تیرانداز مدتی است به طور مرتب از پناهگاه خود خارج می‌شود و به سمت نظامیان و شهرک‌نشینان اسرائیلی در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) واقع در الخلیل در کرانه باختری شلیک می‌کند و سپس سالم به پناهگاه خود برمی‌گردد.

پایگاه خبری واللا نوشت: شهرک‌نشینان در انتظار مرگ نشسته‌اند و می‌گویند نظامیان اسرائيلی چه وقت این تیرانداز را دستگیر می‌کنند؟!

پایگاه صهیونیستی «واللا» در گزارش خود درباره این تیرانداز به شکست سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شناسایی و دستگیر کردن وی اعتراف کرده و نوشته که تک‌تیرانداز از نشأت ملحم مجری عملیات تل‌آویو نیز «خطرناک‌تر» است.

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داده که «ارتش اسرائیل نگران است تک‌تیرانداز الخلیل اوضاع کنونی را غنیمت شمرده و درصدد اجرای عملیاتی دیگر علیه نظامیان این رژیم باشد.»

دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز ضمن ابراز نگرانی از وجود این تک‌تیرانداز در الخلیل اعلام کرده‌اند این فرد در عملیاتی که انجام داده چندین نظامی اسرائیلی را زخمی کرده و هیچ سرنخی نیز از خود به جای نگذاشته است و تلاش‌های این رژیم برای یافتن وی تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

عملیات تک‌تیرانداز الخلیل باعث شده وی به چهره‌ای اسطوره‌ای برای جوانان فلسطینی در کرانه باختری تبدیل شود.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی که پس از کابوس نشأت ملحم با کابوس جدید تک تیرانداز فلسطینی مواجه شده‌اند در شوک عجیبی فرو رفته‌اند و اعلام کرده‌اند که با وجود شناسایی مکان‌های تیراندازی نتوانسته‌اند هویت وی را شناسایی و او را دستگیر کنند.

از زمان آغاز انتفاضه قدس در اول اکتبر (9 مهر ماه) تاکنون افراد مسلح فلسطینی بارها عملیات مسلحانه علیه نظامیان صهیونیست انجام داده‌اند. بیشترین منطقه‌ای که شاهد عملیات مسلحانه بوده است شهر اشغالی الخلیل در کرانه باختری است.

این در حالی است که اخیراً رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی از آغاز مرحله دوم انتفاضه قدس و شروع عملیات مسلحانه علیه صهیونیست‌ها خبر داده‌اند.

محافل صهیونیستی نیز با اذعان به اینکه «انتفاضه قدس طولانی مدت خواهد بود» و به زودی خاتمه نخواهد یافت تأکید دارند که موج بعدی انتفاضه از غزه شروع خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    زخمی کرده؟ چرا کشته نداشته؟ حتما حرفه ای نیست و یک شخص عادی است که با تفنگی غیرحرفه ای این کار را انجام می دهد. و یا شاید بهانه ای است که اسرائیل می خواهد برای اقدامی دیگر بسازد.
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    یک تیرانداز وقتی شلیک می کنه جاش لو می ره و دیگه نمی تونه اونجا برگرده و اگر نشد که پیداش کنن یعنی حرفه اییه این با زخمی شدن نظامیان صهیونیست به جای هلاک شدن و شکار نشدن فرماندهان اصلی در تناقضه . البته احتمال قایم کردن تلفات از سمت صهیون هم هست .
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    ساده نباش ، اینا همیشه آمار کشته هاشون رو مخفی می کنن تا مهاجرت معکوس پیدا نکنن.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    شاید کار خود اسرائیل باشد برای توطئه جدید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس