در حالیکه رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری بین المللی "داعش" طی 24 ساعت گذشته مدعی کشته شدن دو ژنرال فرماندهی نیروهای ارتش سوریه در استان دیرالزور شده بودند، صبح امروز انتشار تصاویر حضور فعال این دو تن در میان رزمندگان سوری کذب ادعاهای آنها را عیان کرد.

گروه بین الملل مشرق- در حالیکه رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری بین المللی "داعش" طی 24 ساعت گذشته مدعی کشته شدن دو ژنرال فرماندهی نیروهای ارتش سوریه در استان دیرالزور شده بودند، صبح امروز انتشار تصاویر حضور فعال این دو تن در میان رزمندگان سوری کذب ادعاهای آنها را عیان کرد.

تکذیب کشته شدن فرماندهان ارشد سوری در دیرالزور+تصاویر

بنابر این گزارش، ژنرال "محمد خضور و ژنرال عصام زهرالدین" فرمانده و جانشین فرماندهی یگان ویژه 101 ارتش سوریه مستقر در فرودگاه نظامی دیرالزور که طی سه روز گذشته تحت شدیدترین حملات تروریستهای داعش قرار داشته، با قدرت در حال هدایت نیروهای نظامی تحت امر خود در شهر دیرالزور بوده و طی 24 ساعت اخیر موفق به بازپس گیری و بیرون راندن داعش از بخشهای اشغال شده شهر شده اند.

تکذیب کشته شدن فرماندهان ارشد سوری در دیرالزور+تصاویر

استان دیرالزور در شرق سوریه و در مجاورت مرز با استان الانبار عراق واقع شده که هردو در اشغال نیروهای داعش قرار دارند. هم اکنون نیروهای دولتی سوریه تنها بر 10 درصد از استان دیرالزور که شامل بخشهایی از شهر و فرودگاه نظامی آن می باشد سیطره دارند. داعش دو روز پیش پس از شکستن خطوط دفاعی نیروهای مردمی در جنوب شرقی شهر دیرالزور وارد محله بغیلیه این شهر شده و 400 تن از خانواده های اهل سنت حامی دولت سوریه را بصورت دسته جمعی کشتار کرد.

تکذیب کشته شدن فرماندهان ارشد سوری در دیرالزور+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    پس روسیه چه کار مکنه باداعش این ها هی چی نشدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس