رسانه های وابسته به گروههای ترویستی تکفیری فعال در سوریه خبر از هلاکت یکی از اعضای ارشد "ائتلاف معارضان خارجه نشین این کشور را در یکی از روستاهای مرزی ترکیه اعلام کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های وابسته به گروههای ترویستی تکفیری فعال در سوریه خبر از هلاکت یکی از اعضای ارشد "ائتلاف معارضان خارجه نشین این کشور را در یکی از روستاهای مرزی ترکیه اعلام کرده اند.

کشته شدن عضو ائتلاف معارضان سوری+تصاویر

بنابر این گزارش، "عمار کلوت ملقب به ابوبلال" که از وی بعنوان عضو کمیته نظامی ائتلاف معارضان دولت سوریه (مستقر در هتلهای 5 ستاره استانبول ترکیه) و مسئول هماهنگی امور میدانی نام برده شده، روز گذشته در حالی که در حال عبور از روستای مرزی ترکیه و ورود به خاک سوریه بود، از سوی نیروهای ژاندارمری ترکیه هدف گلوله قرار گرفته و در دم به درک واصل گردید. ژاندارمری ترکیه این حادثه را در اثر اشتباه افسر تیرانداز عنوان کرده است.

کشته شدن عضو ائتلاف معارضان سوری+تصاویر

کشته شدن عضو ائتلاف معارضان سوری+تصاویر


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    چقدر دلم میخواد گریه کنم .... کی فکر میکرد سوریه اینطور نابود و متلاشی بشه ...... حیف شد دمشق و حلب چقدر شهرهای زیبا بودنند .. چقدر اطراف حرم زینب زیبا بود .. همه چیز نابود شد واقعا نمی دانم چطور سوریه به آرامش می رسد اصلا باور نمی کنم روزی این اتفاق بیفتد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس