منابع خبری نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه از تحویل محموله بسیار بزرگ موشک های ضد تانک تاو 2 آمریکایی از سوی کشورهای حامی تروریسم خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع خبری نزدیک به گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه از تحویل  محموله بسیار بزرگ موشک های ضد تانک تاو 2 آمریکایی از سوی کشورهای حامی تروریسم خبر داده اند.

تحویل محموله جدید موشکهای تاو به تروریستها در سوریه+تصاویر

بنابر این گزارش، محموله جدید شامل صدها فروند موشک و دهها لانچر پرتابگر آنها می شود که از سوی دو کشور قطر و ترکیه به تروریستهای مستقر در جبهه شمالی (استانهای حلب و ادلب) و جنوبی (درعا و قنیطره) تحویل شده است. به گفته منابع میدانی سوری، حجم بهره مندی تروریستها از این نوع موشک به اندازه ای است که آنها حتی برای هدف قار دادن تجمع دو نفره رزمندگان ارتش سوریه و خودروهای عبوری (اعم از سواری و باری) از این موشکها بهره میگیرند.

تحویل محموله جدید موشکهای تاو به تروریستها در سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سجاد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    لعنت بر قطر و ترکیه وهابیت، صهیونیزم و ....
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    راه حل نابودی این موشکها استفاده از نیروی ویژه برای به غنیمت گرفتن این موشکها است تا هدیه دهندگان این موشکها پشیمان بشوند از دادن این موشکها به تروریستها. وقتی می بینند که درصد خوبی از این موشکها به دست نیروی مقاومت می رسد کلا بی خیال می شوند. راه حل دیگر هم استفاده از سیستم های تولید نور کور کننده بر علیه مواضع مشکوک به داشتن تاو است. یک خودرو رادیو کنترل را جلو می فرستیم وقتی که با تاو هدف قرار می گیرد، با استفاده از سیستم های تولید نور کور کننده اپراتور تاو را کور می کنیم در نتیجه تروریستها فاقد نیروی متخصص کافی می شوند و تنشان هم از نزدیک شدن به تاو خواهد لرزید. راه حل دیگر بررسی موشک و ساخت اخلالگر مخصوص آن است. تا موشک اینها به هدف نخورد. راه حل دیگر عملیات مهندسی در کنار جاده ها و کشیدن پرده پارچه ای یا پلاستیکی در دو بر جاده های تاو خیز است تا اپراتور تاو نتواند روی سطح جاده دید داشته باشد. هر جا هم که دیدیم نوار پلاستیکی صدمه دیده معلوم هست که تروریستها نفوذ داشته اند نوار را ترمیم می کنیم و حمل و نقل را ادامه می دهیم.
  • علی ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    قطعاً با پول آل یهود بوده!. هرچی هم داشته باشن، به کوری چشم وهابیونِ جاهل!، پوتین جونم لت و پارشون میکنه. ان‌شاالله
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    هرچه تلاش بکنند در نهایت ما پیروزیم و حکومت وهابی نابودچون در میان انها مردان شجاع وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس