به موازات پیشروی های گسترده روزهای اخیر رزمندگان سپاه چهارم (الفیلق الراقع) ارتش سوریه در محورهای عملیاتی شمال استان ساحلی لاذقیه این کشور، حمایتهای دولت ترکیه نیز از گروههای تروریستی تکفیری بین المللی القاعده و ارتش آزاد تشدید شده است.

گروه بین الملل مشرق- به موازات پیشروی های گسترده روزهای اخیر رزمندگان سپاه چهارم (الفیلق الراقع) ارتش سوریه در محورهای عملیاتی شمال استان ساحلی لاذقیه این کشور، حمایتهای دولت ترکیه نیز از گروههای تروریستی تکفیری بین المللی القاعده و ارتش آزاد تشدید شده است.

تشدید پشتیبانی ترکیه از تروریستها در لاذقیه+تصاویر

بنابر گزارشهای میدانی، طی روزهای اخیر دهها محموله تدارکات تسلیحاتی و مهمات با عبور از مرز ترکیه وارد خاک کشور سوریه شده و بدست تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد رسیده است. در تصاویر منتشر شده از سوی پایگاههای اطلاع رسانی این گروهها، تروریستها در حال تخلیه و آماده سازی جعبه های مهمات با برچسب رسمی "ارتش ترکیه" مشاهده می شوند. لازم به ذکر است که در عملیات نظامی سه هفته گذشته رزمندگان سوری دهها کیلومتر مربع از مناطق اشغال شده شمال لاذقیه توسط تروریستها آزاد و پاکسازی شده است.

تشدید پشتیبانی ترکیه از تروریستها در لاذقیه+تصاویر

تشدید پشتیبانی ترکیه از تروریستها در لاذقیه+تصاویر

تشدید پشتیبانی ترکیه از تروریستها در لاذقیه+تصاویر

{$sepehr_media_1347973_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    شبکه خبری خبر تورک یک برنامه راه انداخته هر هفته دو شنبه شب ها به مدت 5 ساعت روی ایران و شیعه و مهدویت بحث می کنن کاملا ایران رو هدف گرفتن. در حال یکه داعش ر تو خودشون پروش دادن و هر از گاهی بر اینکه نشون بدن ارتباطی با داعش ندارن چند تا انفجاز سوری انجام میدن میگن چر تو ایران داعش عملیات انجام نمیده
  • یاشار ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    اون طور که من در خبرها خوندم ترکیه و آمریکا طی یک برنامه مشترک قصد دارند ائتلاف جدیدی از گروه های تروریستی عرب و ترکمندر شمال سوریه تشکیل بدهند برای جلوگیری از پیشروی مقاومت در شمال سوریه.به راستی که ترکیه و شخص عردوغان علیه محور مقاومت شمشیر را از رو بسته اند و با وارد کردن اتهامات واهی به ایران مثل طایفه گری سعی در فرافکنی دارند.جا داره که ایران عزیر پاسخ در خور به این نالایق ها بدهد.
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    تو این چند روزه رسانه ترکیه نگاه عمیق تری به ایران دارند که ایرانیا کین از کجا آمدن دیندارن یا نه.... کانال خبر تورک شده مثل العربیه و ایران رو هدف گرفته.... یه جورایی مثل کسین که به دوستش حسودیش میشه.... از این می ترسن که رابطه ایران و آمریکا به سطح زمان شاه برگرده و ترکیه ارزش کمتری در مقابل ایران مثل زمان شاه که از فقر مثل سومالی بودن داشته باشن.... البته دلواپساشون بر این عقیده ان که ایران و آمریکا در پشت صحنه از اول با هم ارتباط داشته اند و دارند.... به صورت غیر مستقیم ایران رو برای سرمایه گذاری نا امن نشون میدن.... یک پرفسور هسته ای ترکیه می گفت که سیاستی که ایران از طریق هسته ای پیش گرفت بیشتر جهت این بود که در عرصه بین المللی چیزی داشته باشه که باعث بشه 6 کشور ابر قدرت رو بتونه به پای میز مذاکره بکشه... ایران یک هزینه ای رو متحمل شد ولی در حال حاضر از این طریق پرستیژ خاصی رو در دنیا کسب کرده و دارای دانش و منابع انسانی هسته ای است....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس