کد خبر 519114
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷

تد کروز نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: در صورت رسیدن به کاخ سفید توافق هسته ای را لغو می کند.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، تد کروز نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن مخالفت با توافق هسته ای ایران گفت: در صورت رسیدن به کاخ سفید این توافق را لغو خواهد کرد.

کروز طی یک سخنرانی تبلیغاتی گفت: توافق هسته ای ایران از نظر حزب جمهوری خواه غیرقانونی است و باید باطل اعلام شود.

عضو حزب جمهوری خواه آمریکا به آزمایش هسته ای کره شمالی نیز اشاره کرد و گفت در صورت رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا تمرکز خود را برای مقابله با کره شمالی و لغو توافق هسته ای ایران خواهد گذاشت.

کروز روز چهارشنبه در جلسه مناظره نامزدهای جمهوری خواه در ایالت آیوا آزمایش هسته ای کره شمالی را متوجه دولت اوباما دانست و گفت: سهل انگاری اوباما موجب چنین اقداماتی از سوی کره شمالی می شود.

وی گفت: چنین آزمایشهایی سیاست ضعیف اوباما در خارج از مرزهای آمریکا را ثابت می کند. دیگر نامزدهای حزب جمهوری خواه نیز صحبت های کروز را تکرار کردند.

جب بوش علاوه بر اوباما سیاست دیگر روسای جمهور پیشین حزب دموکرات از جمله بیل کلینتون را در قبال کشورهایی مانند ایران و کره شمالی ضعیف خواند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    انچه مقم معظم رهبری برای دولت ایران میگوید و انهارا هشدار میدهد گویا تنها امریکاییها هستند که برای منافع خودشون به اوامر رهبری عمل میکنند این دولت که سردر گم. روزمرگی خودش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس