شاید بتوان اولین حاشیه جشنواره فیلم فجر را برای فیلم سینمایی دانست که چند روزی است خبر پیوستن بازیگرش به یک شبکه غیر اخلاقی سر و صدا به پا کرده و وی هم هیچ‌ تکذیبیه‌ای نداده بعید است با گستردگی رسانه‌ها این خبر به گوشش نرسیده باشد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان است که بعد از فیلم سینمایی «خانوم» که برای وی تجربه خوبی محسوب می شد قرار است در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تجربه دیگری را برای خود رقم بزند و از همین ابتدای کار شاید می‌توان اولین حاشیه جشنواره فیلم فجر را حول محور این فیلم سینمایی یافت.

در این اثر سینمایی چند بازیگر شاخص و مخاطب پسند حضور دارند حامد بهداد و رویا نونهالی از این دست بازیگران هستند. البته سینا رازانی بازیگر شناخته شده تئاتر نیز در  این اثر سینمایی ایفای نقش کرده است.

گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی و ستاره اسکندری نیز دیگر بازیگران چهره آخرین فیلم تینا پاکروان هستند و در این بین می‌توان به کریم امینی و یسنا میرطهماسب نیز اشاره کرد.

اما بازیگری که در این فیلم سینمایی به احتمال زیاد در چند پلان حضور خواهد داشت امروز به مهم‌ترین چهره این فیلم تبدیل خواهد شد که شاید خود نیز در رویاهایش نمی‌دید که با وجود حضور بازیگرانی چون حامد بهداد و رویانونهالی او در صدر توجه قرار بگیرد.

رابعه اسکویی که این روزها خبر پیوستنش به شبکه ماهواره‌ای ضد اخلاق و ضد خانواده‌ای GEM TV سر و صدا به پا کرده است در این فیلم بازی کرده است.

او تلفنش را پاسخ نمی‌دهد و از دسترس نیز خارج است به نظر می‌رسد با حجم رسانه‌ها بعید است که این خبر به گوش این بازیگر نرسیده باشد و او می‌بایست در صورت خلاف بودن این خبر تکذیب آن را اعلام می‌کرد که اکر این کار را با تاخیری که صورت گرفته انجام دهد پر بی‌راه نگفته‌ایم که وی به دنبال خبرسازی بوده و یا از فضای موجود به نفع خود در حال بهره وری است.

به هر حال بازیگر دیگری به نام رابعه اسکویی طبق خبرها به یک شبکه ضد اخلاق و فرهنگی دیگری پیوسته است و گویا پا در مسیر چکامه‌چمن ماه که چندی پیش مسیر تهران GEM TV را طی کرده بود نهاده است. اما باید دید که برای این فیلم چه اتفاقی خواهد افتاد و با مشکل اکران مواجه خواهد شد یا خیر؟!

در چنین شرایطی می‌توانیم اولین حاشیه جشنواره را برای فیلمی در بخش سودای سیمرغ به اثر تینا پاکروان به نام «نیمه شب اتفاق افتاد» نسبت داد. متاسفانه گروهی با سلامت کارکرده‌اند و تلاش داشتند تا زحمتشان در مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور دیده شود و در نهایت به اکران برسد که قطعاً تیم سازنده به حق نگران زحمت‌ها و شب بی‌خوابی‌های شان هستند که باید به دلیل یک اتفاقی که جدیدا مرسوم شده زیر علامت سوال برود. امید بر این است که با تدبیر درست این فیلم به درستی مسیر خود را طی کند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    توروخدا این رو گندش نکنید رفت که رفت به درک رفت
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    قدیما یه ملاک هایی برای جذب افراد وجود داشت، استعداد بازیگری، فن بیان، خلاقیت و...، اینا رو هم نداشت از روی قیافه و ظاهر انتخاب می شد، قیافه هم نداشت باید یه پولی خرج میکرد تا جذب بشه، ولی دیگه زمونه عوض شده، افرادی جذب میشن که هیچی ندارن!!!
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    یک بازیگر50 ساله !!
  • امین ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    فردین خدا بیامرزتت 20سال بعد از انقلاب نذاشتن بازی کنی با اینکه اینقدر محبوب بودی ولی تا آخر تو همین کشور با تمام اون ناملایمتی ها موندی و همین جا از دنیا رفتی خدا بیامرزتت. فرق فردین و فردین بودن تو همین چیزاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس