تدوین فیلم سینمایی «گاهی» توسط شاهین یارمحمدی انجام شده و حامد جلالی نیز صداگذاری و میکس این فیلم را بر عهده دارد.

به گزارش مشرق، تدوین فیلم سینمایی «گاهی» توسط شاهین یارمحمدی انجام شده و حامد جلالی نیز صداگذاری و میکس این فیلم را بر عهده دارد. همچنین مراحل ویژوال (جلوه های ویژه) نیز توسط علیرضا قادری با ویژگی های منحصر به فردی در حال انجام است.

 طی چند روز گذشته نسخه بازبینی فیلم سینمایی «گاهی» به دفتر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده و این فیلم نیز از متقاضیان حضور در بخش «هنر و تجربه» این دوره از جشنواره است.

نمایش اولین فیلم سلفی سینمایی در جشنواره فجر +عکس

 فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی سلفی به ایفای نقش پرداخته اند.

 از ویژگی های این فیلم سینمایی که به صورت سلفی فیلمبرداری شده حذف کامل فیلمبردار برای اولین بار و همچین بلندترین پلان ثابت روی سه پایه است.

 به گفته تهیه کننده اولین پروژه سینمایی سلفی سینمای ایران فعالیت های بین المللی و حضور در جشنواره های بین المللی پس از نمایش فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد شد.

 داستان این فیلم سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند.

 این فیلم سلفی سینمایی در شمال کشور مقابل دوربین رفته و برای اولین در تاریخ سینمای جهان و در یک رکورد شکنی دوربین روی دست بازیگران این فیلم می‌چرخد و پای فیلمبردار در میان نیست.

 امیر پورکیان چندی پیش تندیس زرین بهترین فیلم جشنواره نوجوان همدان را برای فیلم سینمایی «دریا ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده بدست آورد.

 عوامل اصلی فیلم سینمایی «گاهی» عبارتند از: کارگردان: محمدرضا رحمانی، نویسنده: آرش عباسی، فیلمبرداران: فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن دین محمد، تدوین: شاهین یارمحمدی، مدیر نورپردازی: مهرداد مقیمی، صدابردار: محمد شاهوردی، صداگذار: حامد جلالی، ‌عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: احسان عباسی، تهیه کننده: امیر پورکیان، محصول خانه فیلم پروان.


منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس