کد خبر 544034
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

ستاره اسکندری گفت: متاسفانه در فضای مجازی شاهد خشونت های زیادی هستیم، دوستان باید درک کنند که همه مثل هم فکر نمی کنند و باید به سلایق یکدیگر احترام بگذاریم.

به گزارش مشرق، ستاره اسکندری بازیگر سینما، در خصوص ورودش به عرصه سینما و اینکه تا به امروز در چند فیلم سینمایی حضور داشته است گفت:  من حدود دو سه سالی هست که پا به عرصه سینما گذاشتم و این برایم خوشایند است.

وی  در خصوص حضورش در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر افزود:در جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم جدید "تینا پاکروان" به نام "نیمه شب اتفاق افتاد" ظاهر شدم که فکر میکنم نقش شاخصی را در آن ایفا کردم و به نظرم در مجموع اتفاق خوبی برای شروع حضورم در عرصه سینما بود.

اسکندری ادامه داد: از دیگر کارهایی که در عرصه سینما در سالهای اخیر انجام داده ام می توانم به فیلم سینمایی "فردا" به کارگردانی مهدی پاکدل و نا خواسته به کارگردانی "برزو نیک نژاد" اشاره کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" ضمن گلایه از برخورد های نادرست در فضای مجازی گفت: متأسفانه در فضای مجازی شاهد خشونت های زیادی هستیم، دوستان باید درک کنند که همه مثل هم فکر نمی کنند و باید به سلایق یکدیگر احترام بگذاریم.
 

وی خاطرشان کرد: امیدوارم از این پس در فضای مجازی بیشتر به هم احترام بگذاریم و این را درک کنیم که هر کس نظر و عقیده خودش را دارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    همه جای دنیا سینما در خدمت آرمان هاست تو ایران سینما ضد اعتقادات باورکنید اینقدری که سینما و سینماگران غرب پرست و.. به ما ضربه زدن هیچ دشمن دیگه ای نزد
  • 182 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    باوجود این همه جوان دختر و پسر مجرد و باتوجه به پوشش شمابازیگر زن و مرد باید هم همه چیز به خشونت بکشه ..
  • yas ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    آفرین,این نظرات منو حال میاره,چون هر منکری اتفاق افتاده,بیشتر بعداز جنگ بوده,بعضی ها فکر میکنند,هرکاری کنند,فقط لذت زود گذرشو میبینند,دیگه بازتاب منفی براشون نداره,هرچی بکاری همونو درو میکنی..!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس