کد خبر 517418
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

نشست نقد و بررسی مستند «مادرکشی» با حضور حجت الاسلام علی کشوری، دبير شوراي راهبردي الگوي پيشرفت اسلامي و سید حسین شهرستانی, پژوهشگر و فعال فرهنگی،میثم مهدیار دانشجوی دکتری جامعه شناسی و کمیل سوهانی، کارگردان مستند برگزار می شود.

نقد «مادرکشی» حاشیه امروز جشنواره عمار
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی عمارفیلم، در چهارمین روز اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، نشست نقد و بررسی مستند «مادرکشی» با حضور حجت الاسلام علی کشوری، دبير شوراي راهبردي الگوي پيشرفت اسلامي، سید حسین شهرستانی، پژوهشگر و فعال فرهنگی، میثم مهدیار دانشجوی دکتری جامعه شناسی و کمیل سوهانی، کارگردان مستند، در محل لابی طبقه سوم از ساعت 20 برگزار می شود.

مستند «مادرکشی»، نگاهی آسیب‌شناسانه به وضعیت حکمرانی آب در ایران دارد. این فیلم با رویکردی پژوهشی می‌کوشد ضمن به تصویر کشیدن مظاهر و نتایج بحران آب، علل مختلف بوجود آمدن این بحران در ایران را بررسی کند. سدسازی‌های بی‌رویه و دخالت در اکو سیستم طبیعی، حفر بی‌رویه چاه‌های عمیق، انتقال آب بین حوزه‌های مختلف آبریز، از بین رفتن منابع زیرزمینی آب، بهره‌وری پایین و برنامه‌ریزی غلط در کشاورزی، جایگزینی مدیریت دولتی به جای مدیریت مردمی، از مواردیست که این مستند در تحلیل دلایل بحران آب به آن می‌پردازد.


نقد «مادرکشی» حاشیه امروز جشنواره عمار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس