همسر شهید هادی کجباف گفت: شهید کجباف معتقد بود سران جنبش سبز و حامیانشان به کرامت ذاتی انسانی؛ حق تنوع عقاید و اندیشه و آزادی بیان احترام نمی‌گذارند و نیز به خط امام و رهبری هم اعتقادی ندارند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - بانو احمدی‌زاده اظهار داشت: قبل از انتخابات سال 88 با همسرم از نماز جمعه به خانه برمی‌گشتیم و عکس رئیس‌جمهور وقت بر شیشه عقب‌ ماشین مان نصب شده بود ناگهان جمعی از فتنه‌گران که تعداد زیادی هم بودند به قصد وارونه کردن ماشین روی پل هفتم اهواز به ما حمله کردند.

وی ادامه داد: آنها با در دست داشتن عکس یکی از سران فتنه و پارچه‌های سبز؛ آب دهانشان را به ماشین پرت می‌کردند و دشنام می‌دادند و بدون توجه به اینکه خانمی در ماشین حضور دارد محکم با دستهایشان بر شیشه‌ها و ماشین می‌کوبیدند؛ شهید کجباف شیشه‌های ماشین را بالا برده بود و آرام حرکت می‌کرد تا یک وقت پای اینها زیر چرخ ماشین نرود و آسیب نبینند.

همسر شهید مدافع حرم افزود: آنچه آن روز در شهر اهواز برای من و همسرم پیش آمد مشخص کرد که اساس جنبش سبز بر بی‌اعتقادی به مبانی و قوانین جمهوری اسلامی است و قبل از اینکه رای‌گیری صورت بگیرد و نتیجه‌ای اعلام شود تصمیم خود را گرفته بودند در غیر این صورت اگر آزادی در انتخابات را قبول داشتند این کارها را انجام نمی‌دادند؛ هر کس که با کاندیدای مدنظر آنها مخالفت بود سعی داشتند با هر قیمتی از سر راه خود بردارند.

احمدی‌زاده با بیان اینکه ما آن روز مرتکب خطایی نشده بودیم و تنها جرممان از نظر حامیان فتنه، چسباندن عکس کاندیدای رقیب بر شیشه ماشین بود، گفت: شهید کجباف نهم دی سال 88، را از روزهایی می‌دانست که باید در تاریخ زنده بماند و معتقد بود فتنه را به واسطه رهنمودهای رهبری و بصیرت مردمی پشت سرگذاشتیم و اگر این رهنمودها و بصیرت‌ها نبود معلوم نبود کشور ما در چه مسیری می‌افتاد، چرا که دشمن از سال‌ها پیش برای این فتنه برنامه‌ریزی کرده و علنا از حامیان فتنه حمایت می‌کرد و حضور مردم در خیابان‌ها در روز 9 دی همه نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کرد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که سرکرده جریان فتنه بودند برای ارزش‌های دین و امام حسین علیه السلام هم ارزشی قائل نشدند و دیدیم که  چه جنایت‌هایی را در حمله به عزاداران امام حسین انجام دادند؛ دیدیم که آمریکا چگونه از جریان فتنه حمایت کرد؛ امام خمینی(ره) بارها فرمودند اگر می‌خواهید ناحق را در کشور بشناسید ببینید آمریکا از چه کسی حمایت می‌کند.

همسر شهید کجباف در پایان تصریح کرد: ما شاهد بودیم که حامیان سران فتنه خود را منتسب به امام و پیرو راه وی می‌دانستند اما طرفداران آن‌ها، علیه ولایت فقیه شعار سرمی‌دادند که جای تامل داشت؛ شعارهای جمهوری ایرانی، نه غزه نه لبنان و آتش زدن عزاخانه امام حسین(ع) برای ما ثابت کرد که دست دشمن در این جریان وجود دارد و این تناقض‌گویی‌ها نشان دهنده وضعیت این افراد بود.

گفتنی است، شهید هادی کجباف که مسئولیت سازمان‌دهی و آموزش برخی از نیروهای مردمی مدافع حرم در سوریه را برعهده داشت، فروردین امسال به دست تروریست‌های داعش به آرزوی دیرین خود رسید و شهید شد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس