مستند شهید کجباف با روایتی از پیروزی انقلاب تا حماسه‌سازی‌های مدافعان حرم با نگاهی تحلیلی به شرایط خاورمیانه تولید خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ابوالقاسم غلام‌حیدر محقق، پژوهشگر و کارگردان مستند «سردار شهید هادی کجباف» توضیح داد: تحقیق در مورد شهدای مدافع حرم ملزوماتی می‌خواهد که اولین آن درک صحیح مکتبی است که این قهرمانان را پرورانده است. رزمندگان اسلام که مسمی به نام مبارک مدافعین حرم شده‌اند اکنون قهرمانان قرن هستند. بیان حماسه‌ای که این رزمندگان برای برقراری امنیت ما و دفاع از حریم اهل بیت (ع) می‌آفرینند، باعث ایجاد انگیزه قوی به منظور تحقیق و پژوهش و تولید آثار هنری در موضوع مدافعین حرم و شهدا شده است.

وی افزود: مستند شهید کجباف روایتی از پیروزی انقلاب تا حماسه سازی‌های مدافعان حرم با نگاهی تحلیلی به شرایط خاورمیانه امروز از زبان تحلیل گران و سرداران انقلاب  است که محوریت آن پرداختن به زندگی و سیره مدافعان حرم در سوریه است و آنچه تحت عنوان پیام انقلاب در رفتار و اعتقادات مستشاران ایرانی در محور مقاومت به جهانیان عرضه شده است. برای بیان این مسائل ساعت‌ها تصویربرداری و مطالعه اسناد تاریخ جنگ و مشورت با کارشناسان زبده انجام شده و اکنون نیز در مرحله آماده سازی و عرضه است. ساخت هر مرحله از این مستند شامل گفت‌وگو با همرزمان و خانواده شهید، پرداختن به آثار شهید، تصاویر و فیلم های به جا مانده از مبارزات شهید و مجموعه اقداماتی است که شهید کجباف در زمان حیات تا شهادتش انجام داده است و از سویی بررسی کاملی از تاثیراتی است که شهادت این بزرگوار به نسل امروز و جامعه ما گذاشته است.

وی گفت: اکنون نیز تلاش می‌شود که ان‌شاءالله این فیلم 60 دقیقه‌ای تا هنگام  مراسم اربعین حسینی آماده و در بین مسافران و زائران کربلای معلی توزیع شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس