تروریست ها در ازای تحویل پیکر مطهر شهید کجباف، مبلغ بسیار زیادی پول و نیز تبادل 150 اسیر را خواستار شده بود که با واکنش زینبی همسر شهید کجباف مواجه شد.

گروه فیلم و صوت مشرق- شهید هادی کجباف از سرداران شهید مدافع حریم ولایت که به صورت داوطلبانه عازم صحنه نبرد با تکفیری ها شده بود در فروردین‌ماه سال جاری، طی عملیاتی در منطقه «بصر الحریر» (درعا) بال در بال ملائک گشود و مزد سال ها مجاهدت خود را دریافت کرد. 
تروریست ها در ازای تحویل پیکر مطهر شهید کجباف، مبلغ بسیار زیادی پول و نیز تبادل 150 اسیر را خواستار شده بود که با واکنش زینبی همسر شهید کجباف مواجه شد. ایشان در پاسخ به درخواست تروریست ها چنین اعلام نمودند: اگر این پیکر متعلق به ماست، ما راضی نیستیم ریالی از بیت المال به داعش داده شود . 
پاسخ دندان شکن همسر شهید کجباف مراتب تحسین رهبر فرزانه انقلاب را برانگیخت و در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم ، حضرت آیت الله خامنه ای از این اقدام همسر شهید تقدیر فرمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حقگو ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    1 0
    آفرین بر همسری اینچنین زینبی
  • نیما ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    1 0
    چه بسیارند ام وهب ها در این کشور !!! مسئولان خواهشا مردم را با عصر امام حسن مجتبی(ع) قیاس نکنند !! مردم پای کار انقلابشان هستند . اگر شما کم آوردید به پای مردم ننویسید !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس