ما امروز آمده‌ایم که همراه شما یک صدا بگوییم؛ ای دولت آمریکا و ای همدستان آنها ما خود می‌توانیم داعش را از میان برداریم و نیازی به شما نداریم تا دیگر بهانه‌ای برای دخالت کردن در خاورمیانه و هیچ حق و منافعی در این سرزمین‌ها نداشته باشید.

همسر شهید«کجباف» در جمع خانواده‌های شهدای سوریه چه گفتبه گزارش مشرق، «حاجیه خانم احمدی‌زاده» همسر شهید مدافع حرم «سرتیپ دوم هادی کجباف» در جمع خانواده شهدای سوری در شمال سوریه به ایراد سخن پرداختند که متن کامل آن در ادامه می‌آید.

سلام و درود بر رهبر بزرگ جهان اسلام امام خامنه‌ای و سلام بر رهبر فقید سوریه حافظ اسد و سلام و درود بر برادر شجاع و صبور بشار اسد و سلام و درود بر خواهران و برادران و خانواده شهدا.

بنده همسر شهید «ابو سجاد» هستم که در این خاک مقدس، دشمنان اسلام خونش را بر زمین ریختند ، مجاهدان ما که از ایران وارد سوریه می‌شوند فرماندهان بزرگی هستند که تجربه سال‌های دفاع مقدس در جنگ 8 ساله را دارند و با کوله‌باری از تجربیات و علوم نظامی به همراه شجاعت و ایمان وارد این کشور می‌‌ شوند و جوانانی که برای جهاد از ایران وارد سوریه می‌ شوند بهترین جوانان ما هستند که هدفی جز اینکه با دشمنی بجنگند که اعتقادات و مقدسات ما و شما را نشانه گرفته، ندارند.

من همسرم را تشویق کردم که برای یاری شما برادران و خواهران بزرگوارم به سوریه بشتابد و اکنون که شهید شده است خودم و فرزندانم آماده هستیم که راه او را ادامه دهیم.

چند دهه است که دولت و مردم ایران و سوریه دوستی و همکاری نزدیکی با هم دارند؛ این مایه خوشبختی است که از زمان حافظ اسد که خداوند او را رحمت کند که بنای حکیمانه‌ای داشتند و در کنار ایران برادرانه قرار گرفته که این بنا باید در سایر نقاط جهان ایجاد شود.

من امروز در این سرزمین مقدس به برادر بزرگ خویش بشار اسد اعلام می‌کنم که ما از ایشان حمایت خواهیم کرد و آرزوی پیروزی او  در جنگ علیه صهیونیسم  و داعش را داریم.

اسلام هیچ حد و مرزی در بین سرزمین‌ها نمی‌‌شناسد و کسی بر کسی برتری ندارد مگر به تقوای الهی و همه برادر و خواهر هستیم و خدایمان یکی است و به همه انبیاء و کتب الهی ایمان داریم و پشتیبان یکدیگر هستیم؛ در هر گوشه‌ای از زمین انسانی مظلوم واقع شود از او حمایت خواهیم کرد. ما اجازه نخواهیم داد در سرزمین سوریه، آمریکا و اسرائیل و نوکرشان داعش دست به قتل مردم بزنند و با قدرت جلوی او می‌ایستیم و مجاهدان ما دلیرانه و فداکارانه برای دفاع از مردم و مقدسات و حدود اسلامی جنگیده‌اند و خواهند جنگید.

وجود رزمندگان ما بهترین سند برای اثبات این عقیده است و خون شهدای ایرانی و لبنانی و افغانی و عراقی و سایر مسلمانان که با خون شهدای سوری آمیخته شده است اتحاد مسلمانان علیه دشمنان بشریت را نوید می‌دهد. دشمنی که سال‌هاست در منطقه خاورمیانه دست به شرارت و جنایت زده است در ابتدا با تبلیغات مسموم خود سعی کرد مردم منطقه را از عقیده به دین الهی منحرف سازد و اکنون وارد سرزمین‌های ایشان شده است و ادعا می‌کند که در این منطقه منافع دارد. سال‌ها با مکر و حیله در برخی از کشور ها مزدوران خود را بر مردم حاکم کرد  و با زور، دولت دروغین اسرائیل را ایجاد نمود و اکنون نیز داعش که دست‌پرورده خود اوست را به جان مردم انداخته است.

ما امروز آمده‌ایم که همراه شما یک صدا بگوییم؛ ای دولت آمریکا و ای همدستان آنها ما خود می‌توانیم داعش را از میان برداریم و نیازی به شما نداریم تا دیگر بهانه‌ای برای دخالت کردن در خاورمیانه و هیچ حق و منافعی در این سرزمین‌ها نداشته باشید. آنچه هست متعلق به مردم اینجاست، ما مردمی هستیم که معتقد به دین الهی هستیم  و زیر بار زور و مکر شما نخواهیم رفت. ما مسلمانان یک امت واحد هستیم و کعبه و مکه و مدینه الرسول و بیت المقدس از آن ماست. سوریه، ایران، لبنان، فلسطین، اردن، عراق، و مصر و لیبی و نیجریه و سودان از ماست. کویت و یمن ،عمان و بحرین، پاکستان و افغانستان، تاجیکستان و سرزمین‌های اسلامی متعلق به ماست. زمین و آسمان و دریا و معادن و نفت و تمام ثروت‌های آن نیز متعلق به ماست و ما شما را مجبور خواهیم کرد که از این منطقه خارج شوید، چرا که شما عامل هر ویرانی هستید و میان مردم جنگ و تفرقه انداختید و فساد را رواج دادید و در راه تضعیف ملت‌ها تلاش بسیار کردید.

برادران و خواهران عزیز! وقت آن رسیده که روش‌های مبتذل غرب را کنار بگذاریم و به سوی دین الهی که مایه کرامت و سربلندی انسان‌هاست برگردیم. بیاییم هر روز چند لحظه در مورد دستورات خدای بزرگ که خالق آسمان و زمین است تفکر کنیم و عزت را از خدا بخواهیم تا به سوی او رهنمون گردیم.

در حکومت اسلامی، حقوق و کرامت همه انسان‌ها حفظ خواهد شد، تمام اقلیت‌های مذهبی از مسیحیان، یهودیان و سایر پیروان ادیان الهی در امنیت و رفاه خواهند بود و در کنار مسلمانان با دوستی زندگی خواهند کرد، ولی دولت آمریکا و همدستانش این دوستی و اتحاد را نمی‌خواهند. اما حق همیشه پیروز است؛ مصداق آیه جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا. 
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس