«حاج قاسم دو انگشتر از آقا گرفته بود که به سردار هادی کجباف و نادر حمید داد و دستانشان را بوسید. کجباف و نادر حمید پس از گرفتن هدیه‌ به شدت گریه کردند.»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «عبدالفتاح اهوازیان» از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از حضور جمعی از رزمندگان مدافع حرم در محضر رهبر معظم انقلاب گفت: یک روز به همراه جمعی از فرماندهان در محضر رهبر انقلاب حضور پیدا کردیم. پس از پایان دیدار و موقع خداحافظی، مسئولین بیت ما را صدا زدند و گفتند حضرت آقا شما را خواسته است؛ لطفاً برگردید.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نماز را به امامت حضرت آقا خوانده بودیم یاد ماجرای حضرت یوسف افتادم؛ و به بچه‌ها گفتم کسی انگشتر، تسبیح و مهر آقا را برنداشته است؟! همه تعجب کردند. دوباره به محضر حضرت آقا رسیدیم و آقا فرمودند به عکاس بگویید بیاید. از محافظ آقا سؤال کردیم جریان عکاس چیست؟ گفت آقا با کسانی که خیلی دوستشان دارد عکس شخصی می‌گیرد.

اهوازیان گفت: از حضرت آقا سوال کردم عکس ما را برای چه می‌خواهید؛ فرمودند: «جمع شما بوی شهادت می‌دهد.»

وی ادامه داد: این ماجرا گذشت و در «بیادر العدس» عملیاتی داشتیم که 70 ایرانی در آن عملیات شرکت کرده بودند؛ همه ایرانی‌ها سالم بودند. حاج قاسم سلیمانی آمد و گفت: «بچه‌ها مرحبا! آقا از شما راضی است.» بعد یک پیغام دادند و گفتند: آقا فرمودند به بچه‌ها بگویید: «من شما را لازم دارم؛ امیدوارم عاقبت به خیر شوید؛ ولی اینقدر آرزوی شهادت نکنید.»

اهوازیان تصریح کرد: دو نفر در این جمع بودند که حاج قاسم به اسم صدایشان کرد. حاج قاسم دو انگشتر از آقا گرفته بود که به سردار هادی کجباف و نادر حمید داد و دستانشان را بوسید. کجباف و نادر حمید پس از گرفتن هدیه‌ به شدت گریه کردند. عملیات بعدی این دو به شیوه‌ی بسیار عجیبی به شهادت رسیدند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عرشیا ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    کاش شیوه بسیار عجیب شهادتشان را نیز می گفتی ! روحمان با یادشان شاد ...
  • سیمرغ ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    1 0
    پس چرا شیوه شهادتشان را ننوشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس