یک وبگاه صهونیستی از فعل و انفعال چند روز اخیر در لبنان و اسرائیل و آماده‌باش کلیه نیروهای حاضر در سوریه در پی احتمال حملات تلافی جویانه حزب‌الله علیه اسرائیل خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی  و تمام نیروهای درگیر در نبرد داخلی سوریه از جمله روسیه و ایران از پنجشنبه گذشته در شدیدترین حالت آماده باش  بسر بردند.

به نوشته وبگاه تحلیلی «دبکا فایل» دستگاه‌های اطلاعاتی نیروهای حاضر در سوریه و برخی دیگر گزارش کرده‌اند که نمی‌توان «سید حسن نصرالله» دبیر کل نیروی مقاومت حزب الله لبنان را از انجام حمله تلافی‌جویانه به اسرائیل باز داشت. عملیاتی که برای انتقام از کشته شدن «سمیر قنطار» از نیروهای برجسته حزب‌الله است.

دبکا فایل در ادامه این گزارش مدعی شد که گرو‌هی از کارشناسان اطلاعاتی ارشد سرویس اطلاعات برون مرزی آلمان وارد بیروت شدند تا مانع حمله حزب‌الله به مواضع اسرائیل شوند.

گفته می‌شود «گرهارد کونارد» رییس پیشین دستگاه اطلاعاتی برون مرزی آلمان و مدیر فعلی دستگاه اطلاعاتی اتحادیه اروپا از سوی «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به این ماموریت فرستاده شده بود.

کونارد که رابطه خوبی با جهان عرب به ویژه سوریه و لبنان  دارد سه شنبه هفته گذشته با سید حسن نصرالله دیدار کرد.

بر این اساس، مقام اطلاعاتی آلمان در این دیدار از عزم راسخ سید حسن نصرالله در حمله به اسرائیل و پرداختن بهای کشتن سمیر قنطار حتی در صورت وخیم شدن اوضاع در جنوب لبنان خبر داد.

به نوشته این منبع خبری، مقام‌های ارشد ارتش اسرائیل چون تیمسار «آویو کوچاوی» نیز از آماده باش نیروهای اسرائیل مستقر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

دبکا فایل در خاتمه مدعی شد که نیروهای ایرانی و روسی مستقر در سوریه با تصور حمله حزب‌الله به اسرائیل و واکنش تل‌آویو  سال نو میلادی را در آماده بادش آغاز کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس