سایت عبری زبان واللا عصر دیروز چهارشنبه اعلام کرد مجری عملیات تل آویو پس از اجرای عملیاتش در تل آویو، پیش از فرار از منطقه، یک راننده تاکسی را به هلاکت رسانده است.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، سایت واللا که به دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی تعلق دارد نوشت پلیس رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی در حال جستجو برای یافتن نشأت ملحم، مظنون شماره یک عملیات تل آویو است.

در جریان عملیات تل آویو که روز شنبه گذشته اجرا شد 3 صهیونیست به هلاک رسیده و 7 نفر زخمی شدند. اما رژیم صهیونیستی پس از گذشت سه روز به سومین کشته این عملیات اعتراف کرد.پلیس و شاباک (دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) اثری از مکان اختفاء وی نیافته اند.

پلیس نشانه هایی یافته است که ملحم روز جمعه در یک مرکز تجاری که مقابل آن تیراندازی شده بود مشاهده شده است در حالی که مسلسلی را از کیف دستی خود بیرون آورده و شلیک کرده است.

گفته شده وی اسلحه پدر خود را که یک کارمند حفاظت شهری است به کار گرفته است. وی چندی قبل به اتهام تلاش برای گرفتن سلاح یک سرباز بازداشت شده بود. گفته شده وی این کار را برای گرفتن انتقام خون پسر عمویش که به دست صهیونیست ها به شهادت رسید انجام داده بود.

 پدر ملحم به محض دیدن عکس او به عنوان مظنون به پلیس مراجعه و خود را معرفی کرده است. پدر ملحم اعلام کرده بود به محض یافتن او، وی را به پلیس تحویل خواهد داد.

پلیس رژیم صهیونیستی طی این چند روز دو منزل پدر نشأت را بازرسی کرده و جودت ملحم، برادر وی را برای چند روز به اتهام همدستی با نشأت ملحم بازداشت کرده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده که احتمال وقوع حمله ای دیگر از جانب وی برای گروگان گیری وجود دارد. از سوی دیگر پلیس اعلام کرده احتمالا وی توانسته است به کرانۀ باختری بگریزد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس