یک شبکه عرب‌زبان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پس از سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله، دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان، امارات، بحرین و همچنین سیا و موساد تصمیم به برنامه ریزی برای ترور وی گرفتند.

به گزارش مشرق، شبکه یمنی المسیره به نقل از منابع آگاه از برنامه ریزی دستگاه های اطلاعاتی عربستان، امارات، بحرین و همچنین سازمان های سیا و موساد برای ترور سید حسن نصرالله خبر دادند.

بر اساس این گزارش، این تصمیم پس از سخنرانی روز گذشته دبیرکل حزب الله لبنان که در آن به شدت بر آل سعود و سیاست های آن در منطقه تاخته بود، اتخاذ شد.

منابع آگاه به المسیره گفته اند: در حال حاضر مقامات سعودی به شدت از اظهارات اخیر سید حسن نصرالله خشمگین هستند به طوریکه دستگاه اطلاعاتی این رژیم به دستور مستقیم ملک سلمان، نام سید حسن نصرالله را اولویت اول لیست کسانی که باید هرچه سریعتر ترور شوند، قرار داده است.

این منابع افزودند: به منظور تحقق این هدف (ترور دبیرکل حزب الله) لبنان دستگاه های اطلاعاتی عربستان، بحرین، امارات و همچنین سازمان های سیا و موساد اتاق عملیات مشترکی را تشکیل داده اند.

مسئولیت اصلی اعضای اتاق عملیات علیه سید حسن نصرالله، جمع آوری اطلاعات لازم و هماهنگی با یکدیگر برای ترور وی است.

گفتنی است، سید حسن نصرالله روز گذشته طی سخنرانی ضمن محکومیت شدید اعدام علامه شیخ نمر النمر توسط آل سعود تصریح کرده بود: خاندان سفاک، ظالم و غارتگر آل سعود، سرزمین شبه جزیره عربستان را به اشغال خود درآورده و بر ملت آن ظلم می کنند. وی همچنین گفته بود: آل سعود با اعدام شیخ نمر از چهره تروریستی ـ تکفیری خود پرده برداشت.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرده بود: کتاب هایی که در مدارس سعودی تدریس می شود، درست همان چیزی است که توسط داعش تعلیم داده می شوند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید رضا رحیمی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    باید قبل از انجام این کار نتانیوهووووو و بن سلمان ترور بشن
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    خداوند یار مظلومان است
  • سراج ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    غلط میکنن شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • پسر ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    حزب الله هم الغالبون لعنت خداوند بر ال نحوس نجوس وحوش
  • اصلاحات ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    کاری از دست سیا و موساد ساخته نیست ، اگر زبانم لال خاکم به دهان مباد و میاد ، اگر سید حسن آسیبی ببیند از طرف خود اعراب است
  • علی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    خداوند حافظ این سید جلیل القدر باشد هدف این سفاکان قبل ترور این شخصیت بوده و هستند ولی لطف خداوند هیچ غلطی نتوان خواهند کرد.
  • ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    اینجا سپاه وظایف سنگینی بر عهده دارد. حیوان صفتهایی که را به راحتی شیخ نمر به قتل میرسانند مسیر بسیار مشخصی در پیش گرفته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس