کد خبر 516664
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

شهید نمر باقر النمر که توسط آل سعود ظالمانه امروز اعدام شد، در نخستین واکنشش پس از تأیید حکم اعدامش توسط آل سعود به مادرش گفته بود که "خداوند شما را به خیر بشارت دهد."

به گزارش مشرق، شیخ باقر نمر النمر، روحانی شیعه عربستانی که امروز (شنبه) در اقدامی ظالمانه به دست آل سعود اعدام شد، از چند سال پیش به اتهامات واهی و ساختگی تحت بازداشت و محاکمه صوری قرار گرفت.

وی که مدافع حقوق مردم عربستان بود در نامه‌ای به مادرش خداوند را به خاطر همه چیز سپاس گفته و تاکید کرده بود که خودش را تسلیم مشیت الهی کرده است.

متن این نامه به این صورت است: به مادر صبورم ام جعفر؛ در هر حال خداوند را سپاس می‌گویم؛ مادرم خداوند را به خاطر هر چه که در تقدیر ما نهاده است شکرگزار باش. تقدیر الهی بهتر از تقدیر ماست و انتخابش بهتر از انتخاب ماست. ما چیزی را انتخاب می‌کنیم اما همواره خدا بهترین را برای ما برمی‌گزیند. ما چیزی را می‌خواهیم و به خدا می‌گوییم که آنچه که خیر است برای ما پیش بیاور. خداوند پاک و منزه است و هیچ کسی در این دنیا جز با مشیت الهی نمی‌تواند حرکتی بکند، هیچ چیزی از چشم و اراده خدا پوشیده نیست. مادر همین کافی است؛ مادامی که امور مقابل چشم و تحت اراده خدا باشد همین کافی است. همین برای ما کافی است. خداوند تو را حفظ کند و در پناه خود نگهدارد و خداوند همگان را حفظ کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهندس فرهمند ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    زیبا و شیوا بود خداوند رحمتشان کند و با حضرت ولیعصر محشورشان فرماید.آمین
  • شهاب ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    وهابیت فرقه ای ضاله است که سابقه ان در کتاب کشف الاسرار مرحوم اقای خمینی بوضوح نشانگر دست نشاندگی این فرقه ضاله و وایستگی ان به یهودیت افراطی است. خدا رحمت کند مرحوم ایت الله شیخ نمر را که مانند ابوذر و میثم تمار مظلومانه با اقتدا به مولایش علی ابن ابیطالب به شهادت رسید. انشاالله رژیم کثیف آل سعود تاوان این جنایت را پرداخت خواهد کرد.
  • محمد ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرحوم آقای خمینی...مرحوم ایت الله شیخ نمر؟؟؟ به امام امت میگی آقا به ماموم میگی ایت الله؟
  • امیر ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    محمد ، درگیر لقب و پیشوند نباش ;) مهم طرز فکر و روش امام خمینی هست
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    مرگ بر آمربکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس