آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد جنایات وحشتناک اخیر آل سعود کانون فتنه و تکفیر در جهان اسلام بیانیه شدید اللحنی صادر کرد و به سعودها هشدار داد که انتقام شیخ نمر روحانی مظلوم و بیگناه گرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد جنایات وحشتناک اخیر آل سعود کانون فتنه و تکفیر در جهان اسلام بیانیه شدید اللحنی صادر کرد و به سعودها هشدار داد که انتقام شیخ نمر روحانی مظلوم و بیگناه گرفته خواهد شد.
 

در پیام این مرجع تقلید آمده است: ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم مى کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و مى دانیم این جنایت انتقام شکست هایى است که آل سعود در عراق و سوریه و یمن دامنگیرشان شده است
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر وحشتناک اعدام آیت الله شیخ نمر و 46 نفر از بیگناهان جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به خصوص اینکه این جنایت تحت عنوان خوارج و تکفیر صورت گرفت؛ اگر کسانى تاکنون تردید داشتند که کانون فتنه و تکفیر در جهان، آل سعود هستند با این نمونه آشکار جاى تردیدى باقى نماند.

ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم مى‌کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و مى‌دانیم این جنایت انتقام شکست‌هایى است که آل سعود در عراق و سوریه و یمن دامنگیرشان شده است، ولى باید در انتظار شکست‌هاى مهم‌ترى در این سه منطقه باشند.

به یقین این جنایت، بدون اطلاع آمریکا نبوده است، آنها در مسائل کم اهمیت‌ترى با نظر آنها اقدام مى‌کنند و مى‌دانیم در راستاى ایجاد جنگ طائفه‌اى میان سنى و شیعه است، اما هم سعودى‌ها و هم آمریکا کور خوانده‌اند، ما با برادران اهل سنت اختلافى نداریم، اختلاف ما با تکفیرى‌هاست که همه مسلمین در برابر آنها اتفاق نظر دارند.

آل سعود بدانند این جنایت فراموش نشدنى است و آثار این کار نابخردانه را در آینده خواهند دید.

نه تنها شیعیان جهان و اهل سنت این جنایت را شدیدآ محکوم مى‌کنند، بلکه تمام آزادگان دنیا نیز آن را محکوم خواهند کرد.

آنها چه گناهى داشتند، قیام مسلحانه کردند؟! کسى را کشته بودند؟! تنها گناهشان این بود که مى‌گفتند اقلیت شیعه در عربستان سعودى از حقوق حقه خویش باید برخوردار شوند و براى انجام مراسم مذهبى آزاد باشند. آیا این گناه است و در خور آن جنایت سنگین.

ان ربک لبالمرصاد


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    سفارت عربستان را در ایران تعطیل کنید وکلیه ی کارکنان آن را بفرستید به عربستان . باید این کشور بداند جمهوری اسلامی ایران با هیچکس شوخی ندارد وبسیار جدی است .
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    وقتی به اسلام وملت اسلام بی حرمتی شود ، وقتی آثار اسلام را از بین می برند چرا باید ساکت بود ، دولت ایران وظیفه ی خود بداند که از مسلمانان حمایت کند وبا دولت عربستان برخورد نماید .
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    1 0
    ان شاءالله آل سعود ملعون با این جنایت اخیرش نابودی خود را امضاء کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس