سخنگوی وزارت خارجه با محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت: اعدام شخصیتی مانند شیخ النمر که ابزاری جز سخن گفتن برای پیگیری اهداف سیاسی و دینی خود نداشت، تنها عمق بی تدبیری و بی مسئولیتی را نشان می‌دهد و ریاض تاوان سختی خواهد پرداخت.

به گزارش مشرق، حسین جابرانصاری سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اعدام آیت الله شیخ باقر النمر روحانی سرشناس سعودی را شدیدا محکوم کرد و گفت: در حالی که تروریست‌های افراطی و تکفیری، امنیت و آسایش ملتهای منطقه و جهان را سلب و ثبات و موجودیت برخی دولتهای منطقه را تهدید می کنند؛ اعدام شخصیتی مانند شیخ النمر که ابزاری جز سخن گفتن برای پی گیری اهداف سیاسی و دینی خود نداشت تنها عمق بی تدبیری و بی مسئولیتی را نشان می دهد.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: دولت عربستان در حالی که از جریان های تروریستی و افراط گرایان تکفیری حمایت می کند با منتقدان داخلی خود با زبان اعدام و سرکوب سخن می گوید و روشن است که نتایج این سیاست عقیم و غیر مسئولانه متوجه عاملان آن شده و دولت عربستان تاوان سختی بابت پیگیری این سیاست ها خواهد پرداخت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یخ فروش جهنم ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر خلیفه بن زاید ال نهیان. مرگ بر خلیفه بن راشد ال مکتوم.مرگ بر حمد بن عیسی ال خلیفه، مرگ بر محمد بن سلمان آل سعو،د مرگ بر سلطان قابوس بن سعید، مرگ بر صباح احمد جابر صباح، مرگ بر عبدالعزیز بوتفلیقه مرگ بر محمد باجی قائد، مرگ بر عبدالفتاح السیسی، مرگ بر مشاری بن عبدالرحمن مشاری، مرگ بر ملک عبدالله بن عبدالعزیز....
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    امام خمینی ره « انشاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمريكا و آل سعود برطرف خواهيم ساخت و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم نهاد و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود كفر و نفاق و آزادي كعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهيم شد.»
  • محمدرضا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر حکومت وهابی آل سعود
  • مدافع حرم ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    مرگ بر آل سعود خانن ، مرگ بر آل خلیفه ، مرگ بر وهابی و صهیونیستی .....
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    خواب دیدی خوش باشه!!
  • هادى ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    فكر ميكنم ديگه هيچ دليلى وجود نداره براى اينكه كشور ما با عربستان بخواد روابط ديپلماتيك داشته باشه از دولت جمهورى اسلامى خواهش ميكنم هر چه زودتر سفير عربستان را اخراج و تمامى روابط با ال سعود را قطع كند. انشاا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس