دبیر کل جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان گفت: لیست 37 نفر اولیه ما تهیه و در نهایت علی مطهری به عنوان سرلیست انتخاب شد.

به گزارش مشرق، قدرتعلی حشمتیان دبیر کل جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان، در خصوص مصوبات دو جلسه گذشته جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اظهار داشت: در جلسه اول 51 تشکل و حزب سیاسی حضور داشتند و لیست 37 نفر اولیه ما تهیه و در نهایت علی مطهری به عنوان سرلیست انتخاب شد.

وی در خصوص دومین جلسه جبهه متبوعش گفت: در این جلسه نیز 38 حزب، جمعیت و تشکل سیاسی حضور داشتند که برای مناطق مختلف کشور نسبت به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن رابط مصوب شد تا موضوعات پیرامون انتخابات را پیگیری کند.

حشمتیان در رابطه با داوطلبان مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، حسن روحانی، هاشم‌زاده هریسی، اشرفی اصفهانی، علوی و محسن اسماعیلی به صورت مستقل برای مجلس خبرگان رهبری داوطلب شدند و به همین خاطر از حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برخوردار هستند.

دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با تاکید بر اینکه پس از تائید صلاحیت‌ها لیست کامل داوطلبان مورد حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای مجلس خبرگان رهبری مشخص خواهد شد، گفت: در هفته گذشته با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ملاقاتی داشتیم و هفته آینده نیز با سیدحسن خمینی دیدار خواهیم داشت، لذا با استفاده از نظرات هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، حسن روحانی و ناطق نوری لیست مستقلین و اعتدالگرایان برای مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجلس آینده با مجالس گذشته تفاوت زیادی خواهد داشت، افزود: پیش بینی ما این است که اکثریت مجلس دهم با حضور حدود 90 الی 120 نماینده از مستقلین و اعتدالگرایان شکل خواهد گرفت.

دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با تأکید بر اینکه سرلیستی ما برای مجلس شورای اسلامی علی مطهری است و به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد، تصریح کرد: حزب صدای ملت با ما همراه خواهد بود و علی مطهری در مصاحبه خود تأکید داشته است که با لیست صدای ملت و جبهه مستقلین و اعتدالگرایان به عرصه انتخابات خواهد آمد.

حشمتیان با بیان اینکه امیدواریم مجلس آینده معتدل، مستقل و برای حمایت از دولت و ملت تشکیل شود، خاطر نشان کرد: شعار جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، "نه افراط، نه تفریط، پیروی از خط امام و رهبری" است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    چه همه جبهه داریم کی میخواد پاسداری کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس