دبیرکل جمعیت ایثارگران از تشکیل هیئت اجرایی و هیئت بررسی کننده وضعیت نامزدها در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

 به گزارش مشرق، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای اصولگرا اظهار داشت: آنچه که مسلم است در بین همه کسانی که دل در گروی تحقق ارزش‌ها و‌ آرمان‌های انقلاب دارند و به دنبال خدمت صادقانه به مردم هستند، ضرورت انسجام، وحدت و همگرایی بین نیروهای انقلاب قطعی است و هر فرد متعهد، مسئول و منصفی بر این ضرورت اذعان می‌کند.

وی ادامه داد: افرادی که به عنوان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان دور هم جمع شده‌اند، تلاش می‌کنند با تمام گرایش‌ها و سلایق ارتباط داشته باشند و از نظرات آنها استفاده کرده و بتوانند نمایندگی همه را داشته باشند؛ چرا که تعداد افراد زیاد است و قطعاً جمعی باید این کار را برعهده بگیرند؛ ولی این به معنای این نیست که اگر کسی در این جمع نیست توجه به خواسته‌ها، گرایشات و دیدگاه‌های افراد مختلف نشود.

دبیر کل جمعیت ایثارگران خاطر نشان کرد: قرار بر این است که ائتلاف اصولگرایان، حداکثر ظرفیت خود را به کار برد و از ظرفیت همه گروه‌ها، اقشار و صاحب‌نظران استفاده کند.

فدایی بااشاره به حضور نماینده لاریجانی در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، گفت: بنا بر این است که همه باشند.

وی درباره کارگروه‌های شورای مرکزی اصولگرایان افزود: یک هیئت اجرایی جهت برنامه‌ریزی برای امورات اجرایی و یک هیئت برای بررسی وضعیت نامزدها در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تشکیل شده است؛ ولی هنوز تصمیمی برای تعیین رئیس این دو هیئت گرفته نشده است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در پاسخ به این پرسش که لیست های انتخاباتی چه زمانی بسته می شود، یادآور شد: تصمیمی در مقطع زمانی گرفته نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس