کد خبر 516237
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

در پی انتشار برخی اخبار مبنی برحضور و حمایت حجت‌الاسلام ناطق نوری از جریان و گروه خاص سیاسی در انتخابات، دفتر وی با انتشار بیانیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار برخی اخبار مبنی برحضور و حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری از جریان و گروه خاص سیاسی در انتخابات، دفتر وی با انتشار بیانیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در پی انتشار برخی اخبار در خصوص حضور و حمایت حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری از جریان خاص سیاسی، دفتر ایشان ضمن تکذیب این گونه اخبارتاکید می‌کند که ایشان همچون دوره‌های مختلف تمامی تلاش خود را برمشارکت حداکثری ملت شریف ایران و همچنین حضور و رقابت گروه‌های مختلف و متنوع سیاسی که به اصل نظام و ولایت فقیه اعتقاد دارند معطوف داشته و دارد و از هیچ گروه سیاسی خاص حمایت نکرده و همکاری با آن‌ها ندارند.

در خاتمه این بیانیه آمده است: در همین خصوص یادآوری می‌نماید حجت‌الاسلام و‌المسلمین ناطق نوری امیدوارند با حضور حداکثری ملت شریف ایران بار دیگر شاهد نمایش اقتدار و عظمت نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی در شرایط امروز که دشمنان نقشه های شوم خود را در منطقه دنبال می‌کنند، باشیم.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس