کد خبر 512044
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

رئیس جمهور ترکیه بار دیگر قول داد که اگر ثابت شود آنکارا از گروه تروریستی داعش نفت خریداری می‌کند، از سمتش استعفا خواهد کرد.

 به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اول دسامبر نیز اعلام آمادگی کرده بود که اگر ثابت شود آنکارا در خرید نفت از داعش دست دارد، از سمتش استعفا خواهد کرد.

اردوغان روز دوشنبه در اظهاراتی که از شبکه تلویزیونی ان تی وی پخش شد، تصریح کرد: اگر خرید نفت ترکیه از داعش اثبات شود، من دیگر به عنوان رئیس جمهور به کار ادامه نخواهم داد.

اردوغان گفت: اگر ترکیه از تروریست ها نفت خریداری کند، من در برابر فرزندان و اجداد، احساس شرم خواهم کرد.

روسیه بارها اعلام کرده است که ترکیه یک مسیر مهم برای انتقال غیر قانونی نفت سوریه و عراق توسط داعش به شمار می رود. روسیه همچنین خانواده اردوغان را به دست داشتن مستقیم در تجارت نفت با تروریست های داعش متهم کرده است.

وزارت دفاع روسیه پیش از این تصاویر ماهواره ای را منتشر کرد که نشان می داد داعش بیش از 200 هزار بشکه نفت را با حداقل 1722 دستگاه کامیون به کشورهای ثالث به خصوص ترکیه حمل کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    برو گم شو مردیکه صهیونیست ! بمیر! تا هم مردم مسلمان ترکیه و هم حزبی مردم عراق و سوریه و دیگر مردم سایر نقاط جهان که عملیات تروریستی توش شده ! از دستت راحت بشن! بمیری بهتره از این شرمی که پیش خدا داری و البته پیش خلق خدا
  • ناشناس ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    اين همه مردم مسلمان تركيه مردم مسلمان تركيه نكنيد، همين مردم مسلمان تركيه هستند كه چنين پست فطرتي را انتخاب كردند و سر كار آوردند. مردم مسلمان تركيه اند كه بزرگترين مراكز فحشا در تركيه و صادرات مشروبات الكلي به راه انداخته اند، مردم مسلمان تركيه اند كه حتما ارامنه را كشتند و زنان زيباي اروپا و كشورهاي همسايه را ربودند! اسم اين مغول تبارهاي جنايتكار را مردم مسلمان نگذاريد كه پيشينه اي بس كثيف داشته اند و خواهند داشت.
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    اسرائیلی زاده دروغگو ، خودت هم میدانید دروغ می گویید
  • دربدر ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    بابا از يك كله پوك بيشتر از اين توقع نكنيد.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    عرعردولاغ مهره سی ای ای ترک دیگه از این بیشتر وسعش نمیرسه تهدید به استعفا
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    خوب زودتر گورش بکنه و بره تا منطقه روی آرامش ببیند آه مظلومان سوریه ، عراق و.... گریبان این عنصر خود فروخته را خواهد گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس