کد خبر 511564
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

علی مدرسه نرفته است. تصادف کرده و در پایش پلاتین است اما از زمان تعویض پلاتین مدت ها گذشته و پایش عفونت کرده است. پدر معتاد وقتی توهم می زند وی را به قصد مرگ کتک می‌زند و کسی جلو دارش نیست.

به گزارش مشرق ، فرشته خواجویی با بیان اینکه خانمی 31 ساله معتاد به همراه شوهر 39 ساله خود که وی هم شیشه مصرف می‌کند در هرندی زندگی می‌کنند، گفت: این آقا به دلیل مصرف کراک توهم زده و بعد از این اتفاق فرزند 12 ساله خود را به قصد مرگ کتک می‌زند.

وی ادامه داد: این خانواده 5 نفره که 3 فرزند پسر دارند در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند، 300 هزار تومان کرایه خانه است که چند ماه است به تعویق افتاده است و صاحب‌خانه اعلام کرده که وسایل شان  را به خیابان می‌ریزد.

خواجویی اضافه کرد: علی  12 ساله، عرفان 4 ساله و یاسین تازه به دنیا آمده فرزندان این زن و مرد معتاد هستند، البته گفته می‌شود که بچه‌ها اعتیاد ندارند اما یاسین وقتی به دنیا آمده در بیمارستان سم‌زدایی نشده است.

این مددکار اجتماعی با بیان اینکه علی اول دبستان را نصفه رها کرده است، گفت: تصادف خیلی شدیدی کرده و در پایش پلاتین گذاشتند و مدت‌ها از زمان تعویض پلاتین گذشته و چون این امر رخ نداده پایش به شدت عفونت کرده و قادر به راه رفتن نیست. پدر وقتی توهم می‌زند این بچه را به قدری می‌زند که همسایه‌ها به یاری بچه می‌شتابند.

خواجویی با بیان اینکه مددکار ما مدت‌ها برای کمک به این افراد می‌رفت، گفت: از زمانی که با اورژانس اجتماعی تماس گرفتیم و قرار شد که این بچه‌ها را از والدینشان گرفته شود دیگر در را به روی مددکار ما هم باز نمی‌کنند و بچه‌ها در شرایط بسیاری بدی هستند.

این مددکار افزود: مامور کلانتری هم رفته تا بچه‌ها را پس بگیرد اما پدر و مادر آنها را نداده‌اند.

وی افزود: این بچه‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و حتی چند هفته‌ای است که غذا نخورده‌اند، پدرش از ضایعات آشغالها برای آنها غذا جمع می‌کند و به خانه می‌برد.

خواجویی بیان کرد: یاسین هم نباید شیر مادر بخورد (به دلیل اعتیاد) اما مادر به وی شیر می‌دهد. این خانواده در محله هرندی زندگی می‌کنند و وضعیت خوبی ندارند و هنوز هم نتوانستیم از راه‌های قانونی این بچه‌ها را از والدینشان که اعتیاد دارند، بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    اشتباهتون اینه که دنبال بچه ها رفتید شما پدرومادررو به کمپ ببرید بسراهم جدامیشن .. سوال داشتم مگر پدرمعتاد میتونه صاحب فرزند پسر بشه ؟تاچایی که من مطمئنم دخترزاهستن.....
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    دادستان محترم اجازه ورد به منزلشان را بدهید و این کودکان را نجات دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس