کد خبر 510918
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

راه زيارت عتبات باز شد و بالاخره صدام بود و بگير و ببند و تشريفات امنيتي خاص و تمام كاروان هاي زيارتي، بايد با برنامه مدونِ منظم حركت مي كردند، لذا اول مشرف شديم كاظمين... شيريني آن زيارت ها هنوز زير زبانم هست امشب يك آلبوم كاغذي را فرزندم آورد و اين عكس را كه در اولين تشرفم به سامراء گرفتم را ديدم و تقديم شما مي كنم.

گروه فضای مجازی مشرق -  حجت الاسلام شهاب مرادي در آخرين پست اينستاگرام خود، با انتشار عكسي قديمي از سامرا نوشت:

سلام در نوجواني با خودم عهد كرده بودم هر وقت راه زيارت عتبات باز شد [كه آن سالها فقط يك خيال و آرزو بود!] حتما اول به زيارت سامراء مُشرف شوم بعد به نجف و كربلا و كاظمين  اما نشد؛ زمان حكومت صدام لعين [به بركت خون شهدا] راه زيارت عتبات باز شد و بالاخره صدام بود و بگير و ببند و تشريفات امنيتي خاص و تمام كاروان هاي زيارتي، بايد با برنامه مدونِ منظم حركت مي كردند، لذا اول مشرف شديم كاظمين ... شيريني آن زيارت ها هنوز زير زبانم هست  امشب يك آلبوم كاغذي را فرزندم آورد و اين عكس را كه در اولين تشرفم به سامراء گرفتم را ديدم و تقديم شما مي كنم. 

خدا دشمنان اهل بيت ع را تا ابد لعنت كند كه اين گنبد بي نظير را تخريب كردند.ان شاء الله بقيع را هم ميسازيم.  اين #عكس را از پشت بام يك منزل مجاور حرم گرفتم؛ صبحِ زود بود رسيديم سامراء و وقتي به همراه صاحب خانه دو تايي با هم رسيديم بالا هنوز چند بچه روي پشت بام خواب بودند. هميشه عشق و ارادت و احساس عجيبي نسبت به غربت سامراء و امامين هُمامين عسكريين عليهما السلام داشته و دارم.  شهادت امام حسن زَكيّ عسكري عليه السلام براي تعجيل در فرج امام زمان روحي فداه دعا كنيم و به ارواح پاك تمامي علماء و شهداء خصوصا شهداي مدافع حرم صلوات و فاتحه اي تقديم كنيم. #روضه_هشتم_ماه #يوم_الهدم #هشتم_شوال #امام_حسن#ما_بقيع_را_ميسازيم.

عکاسي شهاب مرادي از گنبد قديمي  سامرا


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مرگ بر تفکر وهابی خونریز
  • محمد معين ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا دشمنان اهل بيت ع را تا ابد لعنت كند كه اين گنبد بي نظير را تخريب كردند.ان شاء الله بقيع را هم ميسازيم.
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک انشاالله #بقیع_را_می_سازیم
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    انشاءالله بقیع را میسازیم
  • مهدي صادقي ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    ان شالله بقيع را ميسازيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس