کد خبر 479653
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به مناسبت روز مباهله و در آستانه محرم الحرام جلسه‌ای با حضور وعاظ و روحانیون تهران در منزل حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار شد.

 به گزارش مشرق، روز پنجشنبه به مناسبت روز مباهله و در آستانه محرم الحرام جلسه ای با حضوروعاظ و روحانیون تهران در منزل حجت الاسلام شهاب مرادی برگزار شد.

حجت الاسلام شهاب مرادی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «لحمدلله این جلسه را چند سالیست در منزل داریم؛ آقایان علماء تشریف می آورند و دیدارها تازه می شود. هم خوش و بش کردن ها و احوالپرسی ها مفید است و هم گفتگوهای علمی و فرهنگی، توسل هم که جای خود را دارد.»

سخنرانان تهران در منزل شهاب مرادی +عکس

همچنین حجت الاسلام زائری یکی دیگر از حاضرین در این جلسه عنوان کرد: بعد از نماز حرفهای خوبی به میان آمد و بعد هم حاج علی آقای انسانی روضه قشنگی خواند. بعد از ناهار هم عکس گرفتیم که البته حاج آقای غروی بعد از عکاسی رسیدند و چند نفر هم مثل حاج آقای نقویان و آقای سرلک نتوانسته بودند تشریف بیاورند.

حاضران در تصویر ایستاده از راست به چپ از ردیف نشسته؛ حجج اسلام آقایان: زائری، اوسطی، زاهدی، قادری، انسانی[شاعر و مداح اهل بیت ع]، سیدحسین هاشمی نژاد، حجت الاسلام شهاب مرادی، سیدمهدی خاموشی، آقامیری، سیدحمید میرباقری، بی آزار تهرانی، پشتکوهی، میرحجازی، موسوی مطلق، حائری زاده، میرلوحی و میثم علی پناه.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس