رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت‌نام ۲۰ هزار دانشگاهی در سامانه ستاد عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: با وجود اینکه فردا آخرین مهلت ثبت‌نام است اگر تقاضا زیاد باشد احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام دانشگاهیان گفت: تا ساعت 10 صبح امروز 20 هزار نفر در سامانه مخصوص عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: تاکنون 4 هزار و 200 نفر دانشجوی پسر مجرد، 3 هزار دانشجوی دختر مجرد، 5 هزار و 300 دانشجوی متاهل و 7 هزار و 500 نفر از کارمندان و اساتید دانشگاه برای سفر به عتبات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال شرط حضور همراه با دانشجویان دختر مجرد برداشته شده است و تمهیداتی از قبیل سفر هوایی و اعزام احتمالی معینه با کاروان‌های دختر دانشجوی مجرد و تشدید نظارت‌ها برای حفظ امنیت این دانشجویان اندیشیده شده است.

فقیهی در ادامه تصریح کرد: فردا آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان در سامانه عتبات دانشگاهیان است و اگر درخواست‌ها زیاد باشد احتمال تمدید زمان ثبت‌نام وجود دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه این دوره از اعزام‌ها از 5 بهمن‌ماه تا 31 فروردین انجام می‌شود، گفت: طبق برنامه در این دوره 12 هزار دانشجو و دانشگاهی به عتبات اعزام می‌شوند و اگر درخواست‌ها بالا باشد احتمال افزایش ظرفیت نیز وجود دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: تاریخ قرعه‌کشی بین ثبت‌نام شدگان همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس