کد خبر 476537
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

تغییر اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش در دستور کار رئیس سازمان سینمایی قرار گرفتها ست.به گفته یک منبع آگاه در وزارت ارشاد، قرار است طی هفته های آینده تعدادی از اعضای این شورا تغییر کنند.

گروه فرهنگی مشرق - به گفته یک منبع آگاه، تغییرات گسترده ای در شوراهای سازمان سینمایی در راه است اعضای شورای صدور پروانه ساخت و نمایش تغییر خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه سینما،تغییر اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش در دستور کار رئیس سازمان سینمایی قرار گرفتها ست.به گفته یک منبع آگاه در وزارت ارشاد، قرار است طی هفته های آینده تعدادی از اعضای این شورا تغییر کنند.البته گفته می شود برخی از اعضای فعلی همچنان در فهرست جدید اعضای شورای پروانه ساخت و نمایش حضور خواهند داشت. ظاهرا مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی طی یکی دوهفته آینده رسما اعضا را اعلام خواهد کرد. آخرین تغییر و تحول درباره این اعضا، جایگزین شــدن مازیار میری به جای همایون اسعدیان بود تا نماینده کانون کارگردانان در شــورای پروانه ســاخت عوض شود.

سید حسن خامنه ای، حسین کرمی، محمدباقر قهرمانی، سیداحمد رضا دستغیب، حجت االسلام والمسلمین شهاب مرادی، مجید رضابالا، سید ضیاءالدین دری و محمد حسین لطیفی اعضای شورای پروانه نمایش را تشکیل می دهند. در شوراهای نمایش خانگی هم اعضایی چون علیرضا شجاع نوری، سهیل جهان بیگلری،ایرج محمدی، محمد صدری، حمید بهمنی، مریم پوریامین، منوچهراکبرلو، اسدالله اعلایی و عبدالله اســفندیاری حضور دارند. اما مهم ترین بخش، شورای پروانه ساخت است. شورایی متشکل از منوچهر شاهسواری، مازیار میری، محمد باقر قهرمانی، حسین کرمی، جمال شورجه، مجیدرضابالا و اکبر نبوی. باید منتظر ماند و دید چه تغییری در اعضای این شورا به وجود می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس