کد خبر 504745
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌روز گذشته با حضور در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران به تماشای نمایش «نسیان» نشست.

به گزارش مشرق، سرلشکر جعفری پس از دیدن این نمایش گفت: در ابتدا از همه بازیگران، تهیه‌کننده، کارگردان و عوامل این مجموعه که واقعیت‌های جامعه و زندگی انسان‌ها را به تصویر کشیدند تشکر می‌کنم. این نمایش، حقیقت کربلا و دفاع از حق را نشان داد و یادآور شد که مردمان در همه‌ اعصار و دوران اگر بخواهند در تابعیت حق باشند، در تابعیت راه امام حسین علیه‌السلام باشند، خیلی سخت است و به این سادگی نیست، هرچند که مردم ما الحمدلله نشان دادند که پیرو راه حسین علیه‌السلام هستند.

ما این انقلاب اسلامی را مدیون بصیرت و ایمان مردم خودمان می‌دانیم و انصافاً هم این ماجرا؛ این ماجرا که نشان داده شد به عنوان نسیان یعنی فراموشیِ مردمان، یک واقعیتی است که به هر حال اکثر جوامع با آن روبرو هستند، اما مردم ما خلاف این را نشان دادند که بستر انقلاب اسلامی و بسترساز انقلاب اسلامی مردم عزیز ما هستند؛ که در واقع دارند راه کربلا، راه امام حسین علیه‌السلام را ادامه می‌دهند. شما سعی کردید که این واقعیت را که بسترساز انقلاب اسلامی است، در جامعه‌ ما و مردمِ ما، این را نشان دهید. و تفاوت مردم ما با سایر مردم که دنبال زندگی و دنیا و این‌ها هستند، این را نشان دهید.

وی افزود: «نسیان» انتقال‌دهنده پیامی درباره اقدام به‌موقع از حق، دفاع به‌موقع از حق است. معمولاً انسان‌ها دیر این کار را انجام می‌دهند؛ البته مردم ما، کلیتِ مردم ما؛ درنظر داشته باشیم که مردم از هم متفاوت‌ هستند، نگاه‌ها و دیدگاه‌‌های متفاوتی دارند، اما در واقع درصد قابل توجهی از مردم ما با عمق بصیرت‌شان، با عمق ایمان‌شان این راه را دارند ادامه می‌دهند؛ دارند نشان می‌دهند که فراموش نکردند، ان‌شاءالله که تا ادامه راه هم، به همین صورت باشند و ما بتوانیم انقلاب اسلامی را، این نهضت امام‌خمینی(ره) که واقعاً احیاگر اسلام ناب محمدی ا‌ست را تا آخر ادامه دهیم و زمینه‌ساز ظهور آقا امام زمان‌عجل‌الله باشیم.

گفتنی است، اجرای نمایش «نسیان» تا فردا دوشنبه 16 آذر ادامه دارد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس