کد خبر 420250
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

نمایش «مثل ماه برای آسمان» به كارگردانی كوروش زارعی و نویسندگی حسین فدایی حسین به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان در حوزه هنری اجرا می‌شود.

به گزارش مشرق، كورش زارعی، کارگردان این نمایش در نشستی خبری، با بیان اینكه نمایش «مثل ماه برای آسمان» در كارنامه هنری‌اش در عرصه تئاتر دینی و مذهبی، كار متفاوتی است، گفت: اما از این حیث كار متفاوت است كه همیشه در مراسم‌های آئینی به سوگواری‌ها و مصائب ائمه ‌اطهار می‌پردازیم؛ لیكن در این اجرا به شادی‌های آن بزرگواران توجه شده است و لحظات مفرحی در آن وجود دارد.

وی، توطئه قتل امام حسن عسكری(ع)، فضای خفقان و امنیتی دوره عباسی، تحركات جعفر كذاب، نماز خواندن حضرت قائم(عج) بر پیكر پدر، غیبت صغری، داستان شیخ موسی و انار و داستانی در عصر حاضر را، بخش‌هایی از نمایش 80 دقیقه‌ای خود معرفی كرد و گفت: ایام شعبانیه ایامی است كه می‌توان در آن به شادی توجه كرد. در كار، بحث فلسفه انتظار را مطرح كردیم و مفهوم منتظر را در حد عامیانه بیان كرده‌ایم.

گفتنی است، نمایش «مثل ماه برای آسمان» از ششم خرداد، ساعت 18 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این نمایش در 14 و 15 خرداد اجرا ندارد و در 16 تا 18 خرداد در دو نوبت 18 و 21 اجرا می‌شود.


منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس