کد خبر 504039
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

سران باشگاه منچستریونایتد می‌دانند که فان‌خال در آخر فصل ۲۰۱۶ از این باشگاه وداع می‌کند به همین دلیل برای پیدا کردن جایگزین مناسب دست به کار شدند.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستر یونایتد برای پیداکردن جایگزینی مناسب برای فان‌خال هلندی که در پایان فصل 2016-2017 می‌رود، پیش دستی کرد و کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس ایتالیایی را انتخاب کرده است.

به گزارش دیلی اکسپرس انگلیس ادامه کار فان‌خال در قلعه شیاطین سرخ در هاله از ابهام وجود دارد زیرا مسئولان منچستر به فکر جایگزینی برای او شدند. فان‌خال هم پیش از این اعلام کرده بود که نهایتا تا پایان فصل 2016-2017 در منچستر می‌ماند زیرا به همسرش قول داده بود که بازنشست شود.

این منبع افزود: باشگاه منچستر یونایتد از میان کاندیداهای جانشینی فان‌خال، کارلو آنچلوتی سرمربی سابق آث‌میلان، رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن را در راس قرار داده است. البته آنچلوتی پیش از این در لیگ جزیره به همراه چلسی تجربه کوتاهی را داشته است.


در کنار آنچلوتی اسم آلگری سرمربی کنونی یوونتوس به چشم می‌خورد. با وجود اینکه سرمربی بیانکونری پیش از این بارها اعلام کرده بود قصد جدایی از یووه را ندارد باز هم سران شیاطین سرخ دل به او هم بسته‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس