کد خبر 501866
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

تیم‌های بایرن مونیخ و هامبورگ دیدارهای حساس هفته چهاردهم بوندس لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان عصر امروز شنبه با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در ادامه روند بردهای خود موفق شد با دو گل هرتابرلین را شکست دهد تا سه هفته مانده به پایان نیم فصل بوندس لیگا قهرمانی خودش را در دور رفت قطعی کند.

در این دیدار نیز مانند بازی‌های گذشته بایرنی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند بار دیگر توقف‌ناپذیری خودشان را در بوندس لیگا به رخ بکشند. اولین گل مسابقه را توماس مولر در دقیقه 34 توانست برای بایرن به ثمر برساند. قبل از این گل شوت لواندوفسکی به دیرک دروازه حریف اصابت کرد تا این مهاجم لهستانی نتواند گلزنی کند.

بعد از اینکه بایرن در دقیقه 34 با ضربه توماس مولر به گل رسید 5 دقیقه بعد بار دیگر صاحب موقعیت شد که این بار آرتورو ویدال شیلیایی در یک قدمی دروازه نتوانست تیمش را به گل برساند ولی در دقیقه 41 گل دوم شاگردان گواردیولا ثبت شد. این بار کینگزلی کومان پدیده بایرن مونیخ موفق شد گلزنی کند تا این هافبک فرانسوی با گل خود نیمه نخست را با نتیجه دو بر صفر به سود بایرن به پایان برساند.

در نیمه دوم نیز بایرن مونیخ دست از تلاش نکشید و چند بار تا آستانه گل زدن پیش رفت که بی دقتی روبرت لوواندوفسکی و خوش‌شانسی هرتابرلینی‌ها باعث شد تا همچنان بایرن با همان دو گل از حریفش پیش باشد. یک بار نیز در دقیقه 70 شوت ویدال به تیر دروازه هرتابرلین اصابت کرد. بازیکنان هرتابرلین تنها در 10 دقیقه پایانی صاحب یکی دو موقعیت شدند که با بی‌دقتی سالومان کالو این موقعیت‌ها نیز از دست رفت تا این دیدار با برتری دو بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد و این تیم با 40 امتیاز ضمن حفظ صدرنشینی قاطعانه خود در بوندس لیگا قهرمانی خودش را نیز در نیم فصل نخست قطعی کند.

در دیگر دیدار مهم هامبورگ موفق شد در زمین وردربرمن نتیجه خوبی کسب کند و با نتیجه 3 بر یک حریفش را شکست دهد. در این دیدار مولر، ایلسویچ و گریگوریش گل‌های تیم بندرنشین فوتبال آلمان را به ثمر رساندند و اوجا تک گل وردربرمن را ثبت کرد.

در زیر نتایج بازی‌های شنبه بوندس لیگا را می‌بینید:

وردربرمن یک – هامبورگ 3

بایرن مونیخ 2 – هرتابرلین صفر

هانوفر 4 – اینگول اشتاد صفر

هوفن هایم 3- مونشن گلادباخ 3

ماینتس 2- فرانکفورت یک


در ادامه هفته چهاردهم بوندس لیگا فردا یکشنبه هشتم آذر ماه سه دیدار برگزار می‌شود که طی آن‌ها دورتموند در خانه به دیدار اشتوتگارت می‌رود، بایرلورکوزن با شالکه دیدار خواهد کرد و آگزبورگ پذیرای وولفسبورگ است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس