در حالی که سران باشگاه رئال مادرید مدعی‌اند فدراسیون فوتبال اسپانیا آنها را از محرومیت چریشف از حضور در بازی این تیم در جام حذفی اسپانیا مطلع نکرده‌اند، مدارکی برای اثبات ادعای نادرست آنها منتشر شده است.

ادعای بی‌اساس باشگاه رئال‌ مادرید درباره بی‌اطلاعی از محرومیت چریشف + تصاویربه گزارش مشرق،باشگاه رئال مادرید ادعا کرده است که عدم اطلاع از محرومیت دنیس چریشف برای حضور در بازی بامداد امروز (پنجشنبه) کهکشانی‌ها برابر کادیس در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا، سبب شده است که او در این بازی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به میدان برود.

هافبک روس 24 ساله رئال فصل گذشته که به طور قرضی در ویارئال بازی می‌کرد، سه اخطاره شده بود و به همین دلیل در اولین بازی‌اش در این فصل از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا اجازه نداشت به میدان برود. امیلیانو بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید ادعا کرده است این باشگاه، نه از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا و نه از سوی ویارئال پیامی مبنی بر محرومیت چریشف دریافت نکرده است.

اکنون اما نشریه آس فایلی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال اسپانیا در تاریخ 27 جولای سال 2015 در یک فکس اسامی بازیکنانی که محروم هستند و تعداد جلسات محرومیت آنها را به طول کامل قید کرده است.

ادعای بی‌اساس باشگاه رئال‌ مادرید درباره بی‌اطلاعی از محرومیت چریشف + تصاویر


ادعای بی‌اساس باشگاه رئال‌ مادرید درباره بی‌اطلاعی از محرومیت چریشف + تصاویر

در این فهرست نام دنیس چریشف هم در کنار باشگاه ویارئال به چشم می‌خورد و به این ترتیب ادعای باشگاه رئال مادرید در مورد بی‌اطلاعی از وضعیت انضباطی بازیکنش بی‌اساس به نظر می‌سد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    جالبه چند سال پیش که اتفاق مشابه توی فوتبال ما رخ داد یک سری گفتند این جور اتفاقات فقط توی کشور ما رخ میده.
  • reza ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    اره دیگه ما فقط دو چیزو میبینیم توانایی های بقیه و ضعف های خودمون.این جوری پیشرفت نمیکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس