کد خبر 503744
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

مهاجم فرانسوي رئال مادريد به رسوايي اخير خود واکنش نشان داد و بعد از مدتها سکوت، تصميم گرفت که در اين زمينه افشاگري کند.

به گزارش مشرق، کريم بنزما مهاجم رئال مادريد و تيم ملي فوتبال فرانسه روزهاي بسيار سختي را پشت سر مي‌گذارد. او متهم به اخاذي از والبونا شده و مجبور است براي اثبات بي گناهي‌اش در دادگاه حضور يابد.

اين مهاجم 28 ساله الجزايري در اين چند هفته اخير فشار زيادي را تحمل کرد تا جايي که حتي قضيه رسوايي او سياسي هم شد و نخست وزير فرانسه از فدارسيون فوتبال اين کشور خواست تا ديگر اجازه ندهد که اين بازيکن با پيراهن تيم ملي فوتبال فرانسه به ميدان برود.

در اين شرايط مهاجم رئال مادريد سکوت خود را شکست. او در اين مدت با وجود آنکه اتهامات زيادي به او زده شد ترجيح داد سکوت کند اما در نهايت سکوتش را شکست و تاکيد کرد که او بي گناه است اما با او همچون يک مجرم رفتار شد.

بنزما گفت: به صراحت بگويم که من اصلا گناهکار نيستم اما متاسفانه بدترين رفتار با من شد و همچون يک مجرم با من برخورد کردند. به سادگي هر چه تمامتر بگويم که اصل قضيه اينگونه است که والبونا از من درخواست کمک کرد. فيلم خانوادگي او و همسرش منتشر شده بود و من تنها خواستم به او کمک کنم. من با بازيکنان ليون رابطه بسيار خوبي دارم و هر کدام از آنها که درخواست کمک کند جواب مثبت مي‌دهم.

او ادامه داد: به والبونا گفتم که من هم با چنين مشکلي مواجه شدم و بايد هر چه سريعتر اين موضوع را فراموش کند. اصلا درباره پول با او صحبت نکردم. من نياز به اخاذي و دريافت پول از کسي ندارم چرا که آنقدر درآمد و سرمايه دارم که بتوانم در رفاه زندگي کنم. والبونا در آن روز از من تشکر کرد و همه چيز تمام شد. تنها يک اشتباه داشتم و آن اينکه در اين‌باره با دوستم کريم زناتي صحبت کردم. متاسفانه او از اين قضيه سوء استفاده کرد و از والبونا اخاذي کرد. بله مي‌دانستم که کريم زناتي پيش از اين زنداني شده بود اما او به کلي تغيير کرده و زندگي جديدي را شروع کرده بود.

متاسفانه او رفتار بسيار بدي انجام داد. من بي گناه هستم و اصلا قصد نداشتم که والبونا را در چنين شرايطي قرار دهم. اين همه چيزي است که بايد بيان کنم.

کريم بنزما بعد از اين رسوايي اخير در شرايط بسيار سختي قرار گرفته است. احتمال دارد که او حتي جام ملت هاي اروپا 2016 را از دست دهد چرا که ديديه دشام اعلام کرده که دوست ندارد آرامش تيمش بر هم زده شود و حتي اخيرا والبونا و بنزما را هم به اردوي تيم ملي دعوت نکرد.

اين مهاجم فرانسوي که به تازگي از دوران آسيب ديدگي رهايي يافته است آماده نشان نمي‌دهد و در ال کلاسيکو يکي از ضعيف‌ترين بازيکنان ميدان بود. با اين حال رافائل بنيتس سرمربي اسپانيايي رئال مادريد اعلام کرده است که به اين بازيکن اطمينان دارد و از او در ترکيب اصلي رئال استفاده خواهد کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    کریم تو مسلمون نیستی!!! بخدا تو مسلمون نیستی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس