کد خبر 503822
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که در خصوص اشتباه رخ داده در بازی اخیر کهکشانی‌ها در جام حذفی به مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا توضیح داده است.

به گزارش مشرق، امیلیانو بوتراگوئنو اعلام کرد برای شفاف‌سازی درباره اشتباهی که باشگاه رئال مادرید بامداد امروز (پنجشنبه) در بازی خارج از خانه‌ کهکشانی‌ها برابر کادیس دسته سومی مرتکب شد، به فدراسیون فوتبال اسپانیا توضیح داده است.

رئالی‌ها در بازی رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا چریشفی که محروم بود و اجازه حضور در میدان را نداشت، در ترکیب اصلی خود قرار دادند و حالا احتمال دارد به خاطر آن مجازات و حتی از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شوند.

بوتراگوئنو در این خصوص به خبرنگاران گفت: باشگاه در جریان محرومیت چریشف نبود. ما از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا نه از سمت باشگاه ویارئال‌ (تیم پیشین چریشف) هیچ پیامی مبنی بر محرومیت چریشف دریافت نکرده بودیم و خود او هم از این ماجرا خبر نداشت. ما به دنبال آن نیستیم که شخص یا اشخاصی را مقصر جلوه دهیم. فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود. طبق ماده 41 قوانین انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، محرومیت‌های احتمالی برای تیمی که از یک بازیکن غیرمجاز در ترکیبش استفاده کرده است، لحاظ نخواهد شد، اگر باشگاه خاطی و بازیکن مذکور هیچ کدام در جریان محرومیت بازیکن نبوده باشند. دلیل بازی کردن چریشف هم آن بود که ما هیچ اطلاعی از محرومیتش نداشتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید ادامه داد: من با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا صحبت کرده‌ام و باید ببینیم که در روز‌های آینده چه تصمیمی اتخاذ می‌شود. حکم نهایی درباره ما روز جمعه صادر خواهد شد و نمایندگان قانونی ما هم توضیحاتی را در این خصوص ارائه خواهند کرد. ما توضیحاتی بیش از این ارائه خواهیم کرد و واقعیت را درباره اتفاقی که افتاده است، توضیح می‌دهیم. باید محتاط باشیم. ما درباره اتفاقی که افتاده است با همه مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ایم و همه آنها تأیید کرده‌اند که هیچ اطلاعی از سابقه انضباطی چریشف نداشته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس