کد خبر 498523
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو به انتشار عکسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبکه‌های مجازی واکنش نشان داد و گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم.

به گزارش مشرق ، مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو ، در واکنش به انتشار عکسی که نشان می‌دهد فردی در داخل واگن مترو با استفاه از پایپ مواد مخدر مصرف می‌کند، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و بدون شک این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در داخل قطارها دوربین وجود دارد، گفت: بررسی عکس نشان می‌دهد که این عکس زمانی که قطارها خلوت بوده است گرفته شده و قطعا اگر فردی مواد مخدر مصرف می‌کرد، راهبر با استفاده از دوربین‌ها این صحنه را مشاهده کرده و برخوردهای لازم را انجام می‌داد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه این عکس صحنه سازی است گفت: مطمئن باشید عکس از این فرد گرفته شده اما استعمالی صورت نگرفته و متاسفانه تصور ما بر این است که این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو بوده است و قویا استعمال مواد مخدر در مترو را تکذیب می‌کنم چرا که نه تنها امکان این اقدام وجود ندارد؛ بلکه جرأت آن نیز وجود ندارد.

وی افزود: نوع انداختن این عکس نشان می‌دهد که با هماهنگی قبلی و برای تخریب مجموعه مترو گرفته شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حدحد ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    متاسفانه تکذیب کردن هم بلد نیستند ! راهبر قطار باید حواسش به راهبری باشه یا مانیتور کردن ده تا واگن ؟؟! ضمنا کسی نزدیک نباشه نمی تونه تشخیص بده قضیه چیه چطور اون راهبر باید از توی دوربین بفهمه طرف داره چیکار می کنه ؟! عکس هم کاملا عادی گرفته شده و هر کسی بخواد از این زاویه طوری که کسی حساس نشه عکس بگیره دقیقا همین کادر می افته . از طرفی دیگه چنین اتفاقی نیاز به پیچیدگی خاصی نداره و به سادگی امکان پذیره
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    این عکس زمانی که قطارها خلوت بوده است گرفته شده یعنی چی!!؟؟ از داخل شیشه های پشت سرش معلومه مردم نشستن تازه اگه دقت کنید بغل دستشم یه نفر نشسته فقط توجیه....
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    مترو که نباید پاسخگو باشه نیروی انتظامی باید به مردم جواب بده که چرا حتی اتوبانها هم پر از معتاده.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    تکذیب میکنه یعنی چی؟؟ طرف داره شیشه مصرف میکنه دیگه از این واضح تر؟؟؟ حتما دفعه بعد میگه اونجا مترو نیست!
  • شهروند تهرانی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    گذشته از این تصویر ، آیا اگه حوادثی نظیر این در مترو یا اماکن عمومی دیگه اتفاق بیافته کسی تذکری به خاطی میده ؟! فرد عکاس این تصویر غیر از عکس گرفتن دیگه چکار کرده ؟! ایا وظیفه شهروندی و شرعی افراد در حد عکس گرفتن و انتشار اون خلاصه میشه ؟!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    دیوار حاشا بلنده!!!
  • انسانم ارزوست ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    بابا به خدا همه شون و بکشین ا ینا مریض نیستن اینا آشغالن اینا علف های هرزن ثل چین بریزین شون تو دریا حیف گلوله حیف شهر و تمیز کنین از این اشغالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس