کد خبر 498136
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به شهرهای استان مرکزی، پس از حضور در خمین و بیت تاریخی امام خمینی(ره) در این شهرستان دست‌نوشته‌ای پیرامون حضور در این مکان معنوی به رشته تحریر درآورد.

به گزارش مشرق، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در سفر به استان مرکزی پس از حضور در شهرهای شازند و اراک به شهرستان خمین، زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رفت تا از بخش‌های مختلف و پروژه های بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کند.

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت در سفر به خمین به بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین رفت و از بخش های مختلف این محل دیدن کرد و پس از بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) متنی به عنوان یادگاری سفر خود به این محل نوشت.

متن دست نوشته وزیر بهداشت در بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین به این شرح است:

افتخاری بود که مجددا  در کسوت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یکی از بهترین شاگردان و ارادتمندان امام بزرگوار توفیق حاصل شد که لحظاتی خاطره انگیز را در منزل پدری آن فرزانه انقلاب آفرین سپری کنیم.

امیدوارم آرزوهای آن عزیز برای کشور بی نظیر ایران و ملت وفادار و شریف ایران به بهترین شکل ممکن محقق شود و ایران اسلامی برای همه بشریت و جهان اسلام باالهام از قرآن و سنت و عترت پیام آور عدات، انصاف و ایمان باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس