کد خبر 497460
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

مدیر برنامه و محصولات بعثه با بیان اینکه تمام نیروهای مستقر در مرز مهران و مردم آنجا در حال آماده‌باش برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا هستند، گفت: اگر زائران در مدارک خود مشکلی نداشته باشند برای خروج از مرز معطل نمی‌شوند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مسعود حاجی‌ابراهیمی مدیر برنامه و محصولات بعثه، درباره آخرین وضعیت مرز مهران گفت: در بازدیدی که اخیرا از مرز مهران داشتیم آمادگی تمام نیروهای مستقر در آنجا را مشاهده کردیم.

مدیر برنامه و محصولات بعثه مقام معظم رهبری افزود: در مهران همه اعم از نیروهای خدماتی و امدادی و مردم برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) حالت آماده‌باش به خود گرفته‌اند و موکب‌ها هم در حال برپایی هستند.

وی ادامه داد: همچنین با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شهر مهران دیداری داشتیم که وی از تشکیل کمیته فرهنگی اربعین خبر داد و از مردم استدعا داشت که با کمال آرامش و صبر و با رعایت قوانین مسیر را طی کنند تا مشکلی پیش‌ نیاید.

حاجی ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: قاعدتا مسیر در ایام اربعین شلوغ است و هوا هم سرد است لذا از تمامی زائران درخواست می‌شود تا وسائل ضروری را حتما با خود داشته باشند. هرچند که موکب‌ها و مساجد و پایگاه‌ها آماده پذیرایی هستند اما ظرفیت پذیرایی از خیل عظیم زائران را ندارند.

مدیر برنامه و محصولات بعثه مقام معظم رهبری با تاکید بر داشتن گذرنامه و ویزا گفت: اگر تمام زائران گذرنامه معتبر و ویزا داشته باشند برای خروجشان از مرز مشکلی نخواهد بود و دچار ایستایی نمی‌شوند.

وی در خاتمه گفت: ستاد اربعین آمادگی دارد تا زائران را به سرعت از مرز خارج کند و اگر مشکلی در مدارک زائران وجود نداشته باشد شاهد معطلی در مرز نخواهند بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس