کد خبر 495379
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

هزاران هزار نفر از مردمِ بی‌گناهِ شیعه و سنی و کُرد و عرب و مسیحی و ایزدی و ... را در #سوریه و #عراق و اخیراً #افغانستان سَر بریدند و قتل‌عام کردند و مال و ناموس‌شان را به غارت بردند اما کَکِ دنیا نگزید!

گروه فضای مجازی مشرق - سید محسن میرشمسی در اینستاگرام خود نوشت: چهار سال تروریست‌ها و داعشی‌های وحشی که با تصمیم و حمایت مالی و تسلیحاتی #آمریکا و #غربی‌ها ایجاد شدند و هنوز هم از این حمایت‌ها بهره می‌برند، هزاران هزار نفر از مردمِ بی‌گناهِ شیعه و سنی و کُرد و عرب و مسیحی و ایزدی و ... را در #سوریه و #عراق و اخیراً #افغانستان سَر بریدند و قتل‌عام کردند و مال و ناموس‌شان را به غارت بردند اما کَکِ دنیا نگزید!

حالا ببینید سرِ این حملات_تروریستی دیشب در پاریس که حدوداً صد و خورده‌ای نفر در آن کشته شدند و البته اقدامی کاملاً محکوم است، غربی‌ها، آمریکایی‌ها، رسانه‌های جهانی، ‌سازمان‌های بین‌المللی و همه آنهایی که تا دیروز، خفه‌خون گرفته بودند یا صدای اعتراض‌شان به قدری نحیف و ضعیف بود که شنیده نمی‌شد، چه شوی تمام‌عیارِ جهانی به‌راه خواهند انداخت!

خون غربی از خون شرقی رنگین‌تر است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    آخر قبله آمال و آرزوهای عناصر حقیر و بی مایه دستخوش حادثه گردیده
  • ایزا ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    بیگ لایک
  • سروش ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    "کوین برت" نوشت: از آن‌جایی که اکنون به طور قطعی می‌دانیم که حمله شارلی ابدو، یک عملیات فریب «گلادیو 2» به وسیله مظنونین همیشگی یعنی افراطی‌های ناتو و صهیونیست‌ها بود، آیا می‌توانیم در مورد حملات روز «جمعه، سیزدهم» نیز چنین فرضی کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس