کد خبر 494361
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

فرمانده انتظامي استان ايلام از راه اندازي پاركينگ ۶۰ هكتاري در ورودي شهر مهران براي اربعين خبر داد.

 به گزارش مشرق، سردار علي دولتي در بازديد از شهرستان مهران با تاكيد بر تقويت گشت هاي پليس و استقرار گشت پليس آگاهي همزمان با اربعين حسيني در شهرستان مهران، گفت: راه اندازي پاركينگ در اطراف اين شهرستان از وقوع سرقت خودرو زائران پيشگيري مي كند.

وي اظهار داشت: پارك متفرقه خودرو زائران در سطح شهر و اطراف شهر مهران يكي از دغدغه هاي پليس براي جلوگيري از وقوع سرقت وسايل نقليه زائران حسيني در اربعين سال گذشته بود كه با راه اندازي پاركينگ هايي با گنجايش بالا اين مشكل تا حدود زيادي حل شده است.

وي ادامه داد: با راه اندازي پاركينگ ۶۰ هكتاري در ورودي شهر مهران ديگر نيازي نيست زائران خودروهاي شخصي خود را در نقاط مختلف و خارج شهر رها كنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح كرد: راه اندازي اين پاركينگ علاوه بر اينكه بار ترافيكي داخل شهر مهران را كاهش مي دهد، از وقوع هر گونه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو و قطعات آن پيشگيري مي كند.

وي تاكيد كرد: راه اندازي اين پاركينگ بايد همراه با ساز و كار مناسب باشد و همچنين خدمات آن بر مبناي مكانيزم هاي اصولي طراحي شود به طوري كه ورود و خروج خودروها با مدارك معتبر و قانوني امكان پذير باشد.

دولتي گفت: پليس با وجود راه اندازي پاركينگ در اطراف شهر مهران، گشت هاي خودرويي و پياده خود را در اين شهرستان تقويت خواهد كرد.

سردار دولتي افزود: گشت پليس آگاهي استان نيز با استقرار در شهر مهران وضعيت خودروهاي سرقتي را تحت كنترل خواهد گرفت.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينكه لازمه حضور در پياده روي عظيم اربعين همراه داشتن گذرنامه و ويزا است از زائران خواست براي حضور در اين همايش ميليوني به شايعات گوش ندهند.

وي اظهار داشت: خروج از مرز در پايانه مرزي مهران در زمان اربعين بدون گذرنامه و ويزا معتبر امكان پذير نخواهد بود.

وي ادامه داد: علاقه مندان به حضور در اين همايش عظيم بايد حتما گذرنامه رسمي داشته باشند و نسبت به اخذ ويزا از كنسولگري هاي كشور عراق اقدام كنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام به زائرات توصيه كرد براي حضور در اين همايش ميليوني به شايعات گوش ندهند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس